Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Barb schreef:Dames hoe gaat het nu met jullie paarden?
Ik overweeg mijn paard met artrose klasse 3 een Noltrex injectie te geven na overleg met Dr. ter Braake van Emmeloord.
Daan13 schreef:arthramid schijnt gelijk te zijn aan noltrex.
Ik ben ook aan het rondkijken maar nog niet iets kunnen beslissen .
Barb schreef:Joost Hezemans heeft mijn merrie bijna 4 weken geleden ingespoten. Tot op heden is er nog geen verandering in haar kreupelheid en eigenlijk kan ik wel janken...
nikysa90 schreef:Compensatiegedrag, waardoor je geneigd bent naar het verkeerde deel van het lichaam te kijken.
Hannanas schreef:nikysa90 schreef:Ik had nog geen artrose, dus dat is heel wat anders. Die van mij was alleen nog in stadium van vocht in de knie, door irritatie/overbelasting
Waarom werd er in dit geval niet als optie ACP/PRP als keuze gezien?
nikysa90 schreef:Ik hoop dat je toch nog iets ontdekt waarmee je haar comfortabeler kunt maken Barb.
Barb schreef:nikysa90 schreef:Ik hoop dat je toch nog iets ontdekt waarmee je haar comfortabeler kunt maken Barb.
Er blijft niks meer over voor haar.....het is nu een kwestie van afwachten. Eind februari komt haar veulentje op de wereld als het goed is. Ik hoop echt dat ze de laatste periode van de dracht goed door komt. Ik ben al blij dat ze in stap niet kreupel loopt. Ze staat nu sinds kort samen met mijn ruin (die is aug. gecastreerd) en daar lijkt ze wel happy mee.