Marstall Darm-Regulator

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Olympia96

Marstall Darm-Regulator

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-21 16:08

Hai,
Ben op zoek naar recente (recentere dan wat ik tot nu toe gevonden heb op Bokt) ervaringen met Marstall Darm-Regulator.

Ik vraag het voor mijn merrie die al vanaf veulen last heeft van mestwater/spuit poep (hoewel het is geen poep, maar bruinig stinkend water).

Heb inmiddels van alles geprobeerd, behalve dit product. Wat zijn jullie ervaringen?
Bedankt alvast!

Angs1989

Re: Marstall Darm-Regulator

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 16:19

Ik heb dit gebruikt bij mijn shetlander en ben er echt heel enthousiast over. Haar dunne mest was helemaal over bij gebruik. Ik heb je ook even een pb gestuurd.

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 16:24

Hier ook gebruikt bij een paard dat maar wat mestwater bleef houden. We hebben 2 emmers opgevoerd (groot paard: 750-800kg) en hij is daarna een hele tijd volledig mestwatervrij geweest. Hij blijft wel gevoelig op de darmen (hij heeft een flinke darmbeschadiging), dus soms komt het iets terug, maar het is onwijs veel verbeterd ten opzichte van daarvoor.

Olympia96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-21 16:26

Angs1989 schreef:
Ik heb dit gebruikt bij mijn shetlander en ben er echt heel enthousiast over. Haar dunne mest was helemaal over bij gebruik. Ik heb je ook even een pb gestuurd.

Thanx, ik zie dit nu ook haha.

Mizora schreef:
Hier ook gebruikt bij een paard dat maar wat mestwater bleef houden. We hebben 2 emmers opgevoerd (groot paard: 750-800kg) en hij is daarna een hele tijd volledig mestwatervrij geweest. Hij blijft wel gevoelig op de darmen (hij heeft een flinke darmbeschadiging), dus soms komt het iets terug, maar het is onwijs veel verbeterd ten opzichte van daarvoor.

Dus het loste het probleem nagenoeg blijvend op?

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 16:28

Blijvend vind ik altijd lastig met dit soort situaties. Maar hij heeft het vorig jaar in de winter gekregen en dit jaar hebben we veel minder heftig en minder vaak vuile billen bij hem gehad en is het na het voeren best een hele tijd goed gegaan. Dus hier heel positief.