Castratie aan huis gezocht in Noord Holland

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Zipperdepip

Castratie aan huis gezocht in Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-21 23:48

Ik zoek iemand die aan huis kan komen om te castreren, het liefst staande. Omgeving Alkmaar. Liefst niet al te duur natuurlijk. Ik heb het voorheen altijd bij een vaste castreur gedaan maar die zit hier nu te ver weg.

robert45

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-21 23:58

Zipperdepip schreef:
Ik zoek iemand die aan huis kan komen om te castreren, het liefst staande. Omgeving Alkmaar. Liefst niet al te duur natuurlijk. Ik heb het voorheen altijd bij een vaste castreur gedaan maar die zit hier nu te ver weg.

Bel in paar veeartsen in je omgeving.

Duality

Re: Castratie aan huis gezocht in Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 00:39

Ik heb het afgelopen zomer door lingehoeve laten doen (ik zit ook vlakbij alkmaar, maar zei doen heel Noord holland) Super goede ervaring mee!

Zipperdepip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-21 00:49

robert45 schreef:
Zipperdepip schreef:

Bel in paar veeartsen in je omgeving.

Ja naar ervaring kan je soms beter viavia iemand hebben die nog een castreur weet bijvoorbeeld dat is ook wat voordeliger in prijs. Of een wat onbekendere dierenarts die staande doet. Tegenwoordig doen vele dierenartsen het alleen nog liggend.

Zipperdepip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-21 00:50

Duality schreef:
Ik heb het afgelopen zomer door lingehoeve laten doen (ik zit ook vlakbij alkmaar, maar zei doen heel Noord holland) Super goede ervaring mee!

Dankjewel. Staand?

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 23:28

Zipperdepip schreef:
Ja naar ervaring kan je soms beter viavia iemand hebben die nog een castreur weet bijvoorbeeld dat is ook wat voordeliger in prijs. Of een wat onbekendere dierenarts die staande doet. Tegenwoordig doen vele dierenartsen het alleen nog liggend.

Ook niet zonder reden uiteraard..

Dennis

Re: Castratie aan huis gezocht in Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 23:41

Hier heeft Willem Bakker van Paardenkliniek Hollands Kroon al mijn hengsten gecastreerd.

Jeugd thuis staand. Mijn Dennis op tafel via de lies.

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 01:53

kyrkelover schreef:
Zipperdepip schreef:

Dat inderdaad, als mijn welshje destijds stand gedaan was, dan had dat zeer waarschijnlijk een liesbreuk tot gevolg gehad (zat redelijk wat ruimte en hij probeerde ook 1 bal te verstoppen voor de DA, terwijl ik er zeker 2 gevoeld had).

Zipperdepip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-21 23:39

kyrkelover schreef:
Zipperdepip schreef:

Geen idee.. staand is mij en mijn paarden volgends mij ook altijd prima bevallen en ik heb er best wat laten helpen. Ligt misschien ook aan de persoon die het doet?

Zipperdepip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-21 23:41

tamary schreef:
Dat inderdaad, als mijn welshje destijds stand gedaan was, dan had dat zeer waarschijnlijk een liesbreuk tot gevolg gehad (zat redelijk wat ruimte en hij probeerde ook 1 bal te verstoppen voor de DA, terwijl ik er zeker 2 gevoeld had).

1 bal te verstoppen? Hoe dat dan..

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 23:43

Ik heb het staand 2 keer mis zien gaan. Wat een hel.

De paarden die ik heb laten doen is door een Da, liggend. En zal nooit anders kiezen.

Ts misschien is dat ook makkelijker te vinden in jou omgeving.

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 23:46

Zipperdepip schreef:
tamary schreef:

1 bal te verstoppen? Hoe dat dan..

Opgetrokken terug de buik in, was nog net ruimte voor.