Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
robert45 schreef:Zipperdepip schreef:Ik zoek iemand die aan huis kan komen om te castreren, het liefst staande. Omgeving Alkmaar. Liefst niet al te duur natuurlijk. Ik heb het voorheen altijd bij een vaste castreur gedaan maar die zit hier nu te ver weg.
Bel in paar veeartsen in je omgeving.
kyrkelover schreef:Zipperdepip schreef:Ja naar ervaring kan je soms beter viavia iemand hebben die nog een castreur weet bijvoorbeeld dat is ook wat voordeliger in prijs. Of een wat onbekendere dierenarts die staande doet. Tegenwoordig doen vele dierenartsen het alleen nog liggend.
Ook niet zonder reden uiteraard..
kyrkelover schreef:Zipperdepip schreef:Ja naar ervaring kan je soms beter viavia iemand hebben die nog een castreur weet bijvoorbeeld dat is ook wat voordeliger in prijs. Of een wat onbekendere dierenarts die staande doet. Tegenwoordig doen vele dierenartsen het alleen nog liggend.
Ook niet zonder reden uiteraard..
Zipperdepip schreef:tamary schreef:Dat inderdaad, als mijn welshje destijds stand gedaan was, dan had dat zeer waarschijnlijk een liesbreuk tot gevolg gehad (zat redelijk wat ruimte en hij probeerde ook 1 bal te verstoppen voor de DA, terwijl ik er zeker 2 gevoeld had).
1 bal te verstoppen? Hoe dat dan..