Hallo allemaal,
Wij zijn nieuw op dit forum en ik weet niet zeker of ik in de juiste topic zit. Wij gaan binnenkort ons eerste paard kopen, een Arabier van zeer goede komaf! De maandelijkse kosten kunnen we natuurlijk betalen maar omdat ik niet de stress wil van zeer hoge onvoorziene kosten heb ik mij laten informeren over de ziektekostenverzekering voor paarden. Wij hebben dit ook altijd voor onze honden gedaan en dat geeft rust. Nou weet ik, dit kan je ook per maand wegleggen maar dan duurt het wel even voordat je een potje van €5000 hebt, tenminste, wel voor mij. Ik ben alleenstaande moeder dus heb dit niet zomaar even ergens liggen. Ik heb nu EFO en Equipe Paardenverzekeringen (HIPPO) en beide komen op ongeveer €60-€70 euro per maand voor de meest uitgebreide verzekering. Ik zie alleen bij beide, naast de vele goede reviews ook een paar slechte. Ik zou graag van jullie willen weten welke jullie het beste vinden en dan voornamelijk op het moment dat er uitgekeerd dient te worden natuurlijk. Het vriendelijke contact e.d. kan mij gestolen worden. Ik wil gewoon dat er betaald wordt als dit moet. Dus wie heeft er ervaring mee en evt. wie weet er nog een zeer goede, betrouwbare verkering? Ik hoop iets van jullie te horen. Alvast heel erg bedankt voor je reactie. Groetjes Fenna.