Hallo ik wou graag een paard laten keuren in Friesland nu had ik begrepen dat kliniek Wolvega best goed is alleen het is €862,50 om een paard hier klinisch en röntgenologisch te laten keuren en dan heb ik het dus over rug, hals, benen nu vind ik dit alleen best duur dus weet iemand misschien een plek waar je je paard goed kan keuren alleen waar het niet zo duur is? Het gaat over een pony die ik misschien zou willen kopen voor de sport. Ik hoor graag meer van jullie!
Een paard volledig op de foto's zetten incl klinische keuring is gewoon een dure aangelegenheid. Als je 35E per foto rekent dan heb je 20 foto's en een klinische keuring, dat valt dan wel weer mee.
Jet
Geplaatst: 03-01-21 18:58
In welk gedeelte van Friesland zoek je? Als de pony bijvoorbeeld in Gaasterland staat, is Wolvega best een eindje weg.
Dat is niet waar. Bolsward kunnen wij met de trailer met 35 min zijn vanuit gaasterland en wolvega is een uur en kwartier Wij gaan altijd naar emmeloord omdat we die fijner vinden, maar dat zal kwa prijs niks uitmaken
sunny16
Geplaatst: 03-01-21 19:27
Aslien schreef:
Geert Weggemans in Oranje ( Drenthe maar wel redelijk in de buurt)
Hij zit in Hooghalen is mijn buurman.
FriesWytske
Geplaatst: 03-01-21 19:32
Wij doen er ongeveer 40 minuten over naar Wolvega en gaan dan binnen door. Naar Bolsward doen wij er dan ongeveer even lang over.