Naast mijn weide gaan ze huizen neer zetten, dus eerst gaan ze heien maar het zal er ook druk zijn.Mijn paard is niet snel onder de indruk maar van de Shetlander weet ik het niet. Wat geven jullie bij stress situaties. Ik weet dat Naf magic goed werkt maar dat is 45 euro voor 1 liter. Zijn er nog andere opties?
belle_boef
Geplaatst: 24-12-20 22:57
Gewoon laten stressen tot hij er aan went? Of doet hij er maanden over?
Ik heb goede ervaringen met de chillpill. Te koop bij oa Agradi.
marleen_usar
Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-20 23:02
Ik weet niet hoe hij zal zijn, qua geluid zal het hard zijn.De grote is relaxt maar bij heien weet ik het niet. Dus voor geval van nood heb ik liever iets in huis.
Niks. Die van ons hebben al van alles heel dichtbij meegemaakt en nooit reactie. Heb ze weleens verder uit de buurt moeten zetten met een extra draad, omdat ze overal bovenop staan.
Mn merrie, die we pas een jaar hebben, wil weleens reageren, maar heeft steun aan de rest, dus ook klaar.
Zeker als ze het kunnen zien, zal het weinig extreme reactie geven. Hier staan ze ook met vuurwerk en carbid gewoon 24/7 buiten.
En al die middeltjes helpen niet. Je gooit er een hoop rotzooi in, maar als een paard echt stress heeft, gaat ie daar dwars doorheen. Is dan eerder slecht dan goed om zoiets te geven.