Alleen nu staat er op de doos dat ik ze door water moet voeren.....niet handig. Slobber voer ik ook niet.
Nu vroeg ik mij af of er bokkers zijn die deze ook hebben en het droog over het voer voeren?
Heb de vraag ook na Equifyt gemaild

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mizora schreef:Mocht het volgens Equifyt niet kunnen, dan kan je prima een schep water bij je voer doen. Dat is ook slobber, slobber hoeft absoluut niet een aangepaste voersoort te zijn. Hier krijgen ze alles als slobber, ooit bij 1 paard begonnen omdat die gevoelig is voor slokdarmverstopping. De rest heeft het een keer voor de grap gekregen en bleken toen hun eten veel smakelijker te vinden. Aangezien het maar 5-10 minuten hoeft te staan om slobber te worden, is het geen moeite (ze krijgen allemaal eens per dag bijvoer. Marstall Force met Fiber nuggets, sojaschroot en lijnzaadolie. Maar in het verleden ook luzernebrok, subli basisbrok, nature's best en metazoa broxxx als slobber gevoerd).
Popstra schreef:Waarom voer je nu electrolyten?
Of wil je die voeren?
Das toch meer iets voor als het erg warm is en de paarden erg zweten na prestatie!?
Popstra schreef:Ja maar je hebt zweten en zweten he, winters is het nu niet bepaald zo erg dat ze aan de electrolyten moeten.
Mijn quarters zweten ook altijd maar krijgen alleen boven bepaalde temperaturen dus zomermaanden electrolyten bij gevoerd als de training dus intenser is en we ons wedstrijd seizoen hebben.