Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
), dus lijkt me ideaal. Dan kunnen ze meerdere maar kleinere porties eten. Ik voer nu meer dan dat ik zou willen (en ze nodig hebben) omdat ze anders te lang zonder staan.
.
. Mdrf schreef:Nou sorry, had iets professioneler verwacht dan een systeem met tijdschakelaar dat gewoon een net laat vallen. Een handige harry kan dit zelf wel in elkaar knutselen.
. Dennis schreef:Maar als je niet handig ben ben je al blij met zo iets kant en klaar![]()
.
http://www.hooivoerautomaat.nl/ vind ik ook mooi, maar die schijnt flink duurder te zijn. En ik krijg m'n e-mail terug die ik daar naar toe stuur, dus dat schiet niet op.
Ninx schreef:Er zijn een aantal betaalbare alternatieven:
Ik heb zelf een poortopener die open gaat op een gezette tijd met een kippenhok-opener van chickenguard.
Maar wat ik echt mooi vind is een hooiruif achter een rolluik dat wel tot zo'n 15 x per etmaal (of zoiets) omhoog gaat....
Er zit op Facebook een groep hierover (ik heb geen Facebook meer, dus kan geen link plaatsen).