Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
anjali schreef:Dat moet een behoorlijke smak zijn geweest want een jong dier breekt niet zo gauw iets.Stalrust zal onvermijdelijk zijn voorlopig want daarmee kun je niet de wei op.Als het bot niet verschoven is zal het met rust wel genezen hoop ik voor jullie.Beterschap ermee!
olijf schreef:Toch heb ik het al vaker gezien hoor, en als het een mooie breuk is en paard krijgt de tijd om te helen
denk ik dat je er nog een gewoon rijpaard aan over houd.
Tenminste bij twee paarden al gezien dat het rijpaarden waren. De een met helemaal geen beperkingen en de ander met een iets stijver achterbeen, maar als je daar rekening mee houd gewoon prima te doen.
Met de pijnstiller wel opletten dat hij geen dingen gaat doen die hij eigenlijk nog niet kan.
cayenne123 schreef:olijf schreef:Toch heb ik het al vaker gezien hoor, en als het een mooie breuk is en paard krijgt de tijd om te helen
denk ik dat je er nog een gewoon rijpaard aan over houd.
Tenminste bij twee paarden al gezien dat het rijpaarden waren. De een met helemaal geen beperkingen en de ander met een iets stijver achterbeen, maar als je daar rekening mee houd gewoon prima te doen.
Met de pijnstiller wel opletten dat hij geen dingen gaat doen die hij eigenlijk nog niet kan.
Bedankt voor je antwoord, de arts in Emmeloord zei inderdaad dat het mogelijk is dat het een rijpaard wordt. Maar de eigenaresse vindt het ook geen probleem als ze niet bereden kan worden.