Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
capopjekop schreef:Is het geen mogelijkheid om je hooi te weken op stal?
In supplementen om af te vallen geloof ik niet zo. Uiteindelijk gaat het erom wat erin gaat en wat er verbrandt wordt.
Ik voer zelf graszaadhooi bij naast het weidehooi. Mijn shet is wel wat te dik. Maar mijn welsh heeft het nodig
bcd94 schreef:Arm hooi voeren, je hooi echt laten testen anders weet je het suikergehalte niet.
Mijn ervaring is dat als je echt arm hooi hebt ze hier automatisch minder van eten omdat het gewoon minder lekker is.
Verder veel kilometers maken, lekker lange buitenritten, vooral lange stukken actief stappen helpt voor de vetverbranding.
En de buikspieren laten werken.
Die van mij is veel afgevallen sinds hij voor de kar staat omdat we daar veel kilometers mee maken.
xDeewii schreef:capopjekop schreef:Is het geen mogelijkheid om je hooi te weken op stal?
In supplementen om af te vallen geloof ik niet zo. Uiteindelijk gaat het erom wat erin gaat en wat er verbrandt wordt.
Ik voer zelf graszaadhooi bij naast het weidehooi. Mijn shet is wel wat te dik. Maar mijn welsh heeft het nodig
Ja ‘s avonds kan ik het prima laten weken.
Maar ‘s ochtends werk ik dus kan ik daar niet bij zijn en personeel doet het niet voor me helaas. Maar goed idee.. ik ga er iets op verzinnen
xDeewii schreef:idd gewoon savonds weken en ophangen in hooi net dan kunnen hun het in stal hangen en eventueel stro om te knabbelencapopjekop schreef:Is het geen mogelijkheid om je hooi te weken op stal?
Ja ‘s avonds kan ik het prima laten weken.
Maar ‘s ochtends werk ik dus kan ik daar niet bij zijn en personeel doet het niet voor me helaas. Maar goed idee.. ik ga er iets op verzinnen