Ik zit heel erg met een ding..
3 jaar geleden heb ik mijn nu 13jarige fries gekocht(mijn eerste paard) vorig jaar maart heeft hij een pees blessure gekregen en in september zijn we weer op gaan pakken. In mei laatste check gedaan en alles was helemaal hersteld. Alleen helaas de diagnose artrose gekregen, wss daardoor ook de peesblessure. Sinds ik weet dat hij artrose heeft kan ik niet meer lekker rijden en heb ik elke keer het gevoel dat ik wat voel. Ik les 1 keer in de week en mijn instructrice zegt dat hij er helemaal niks is en dat hij super goed loopt.
Nu komt hij sinds een paar weken sochtends moeilijk zijn stal uit en zit ik daar weer mee.. wat moet ik nou doen en hoever kan ik nog gaan zijn mijn gedachttes elke dag. Hij gaat de hele dag de wei in en ik rijd hem om de dag, de andere dag wandelen we lekker.
Ik maak mij zorgen over de winter als ze straks de paddock in gaan, en ik word gek van het gevoel wat ik continu heb, het lukt mij niet om het naast mij te leggen en om lekker te genieten. Hebben jullie tips? Ik geef nu glucosamine en msm van pharmahorse en ik geef osteo druppels.
Ik hoor het graag van jullie!
Ik heb de fotos van de artrose bijgevoegd
Ps ik hoop dat ik het hier goed geplaatst heb, zit bijna nooit op bokt!