Caily schreef:Bij de spier waardes denk ik aan de hoek van pssm, maar hoe het bij die groep paarden zit met de lever waardes durf ik eigen lijk niet te zeggen. Kan het zijn dat je paard in het verleden een (sluipende) vergiftiging heeft gehad? Kan zelfs gras uit vervuilde grond zijn bij wijze van.
Wat zijn de klinische klachten?
zefiros schreef:Hey! Wat vervelend dat je zo je best doet om je paard op te laten knappen en er nog steeds niet helemaal bent.
Ik heb zelf goede ervaringen met Erik Laarakker en Annika ten Napel. Zij zijn beide holistische DA en hebben een iets andere benadering dan de reguliere DA.
Misschien het proberen waard?
Hoe dan ook. Niet opgeven!
Juut schreef:Ik ben eigenlijk benieuwd welke klachten jullie zien?
Koekie2000 schreef:Juut schreef:Ik ben eigenlijk benieuwd welke klachten jullie zien?
De klachten die wij bij ons paardje zichtbaar zien zijn het meeste gericht op het gedrag: Het ene moment is hij een normale 4 jarige wat vrolijk door de wei loopt, maar de minuut erna is hij chagrijnig en lijkt hij echt kwaad (uiteraard kan dit ook een uiting van pijn zijn).. Dit uit zich in dreigen en steigeren..
En zijn niet egale vacht.
Ook het vermoeid zijn? dat valt ons op, maar wat dan wel weer een beetje tegenstrijdig is is dat hij tijdens het 'werk' wat hij doet, hij vrolijk met de oortjes naar voren loopt en rondkijkt..
Het is heel moeilijk om te zien hoe hij zich echt voelt..
Juut schreef:Merk je daarbij ook afwijkingen op in hoeveelheid drinken en plassen? En vieze ogen? Zie je bij vacht ook een koperkleurige gloed?
Ik heb leverproblemen wel voorbij horen komen in studie, maar niet meer dan dat. Vandaar mijn nieuwsgierigheid
Gebruikers op dit forum: anjali, BanjerLief, Dier_en_arts, Duhelo, estell__, GoogleAdsense, kreekie, Luzerna, Mediatoolkitbot, puppy1128, pyrrhus, rhapsody_do, SimonDesteny, sonnie81, Trendiction, Tzatziki en 16 bezoekers