ellepel schreef:nou kan best in orde komen hoor.
hier een met zomereczeem,copd,hooikoorts.. en heeft altijd keurig zijn kilometertjes gelopen en is inmiddels 28 jaar oud.
met goede voeding,goede huisvesting, en goede supplementen kun je best heel ver komen.
bigone schreef:ellepel schreef:nou kan best in orde komen hoor.
hier een met zomereczeem,copd,hooikoorts.. en heeft altijd keurig zijn kilometertjes gelopen en is inmiddels 28 jaar oud.
met goede voeding,goede huisvesting, en goede supplementen kun je best heel ver komen.
Ook nog schimmel in hoeven?
Faniek schreef:Ik heb er geen dierenarts naar laten kijken nee, omdat het puur recreatief was en er haast bij de verkoop zat (wegens omstandigheden). Ik heb wel nagevraagd of er verder nog gebreken waren. Buitenom een schimmeltje in haar hoeven en af en toe jeuk is er niks vermeld.
Ik betwijfel of ze bij vorige eigenaar niet gehoest heeft, ze staat echt net, net bij mij, maar wellicht te kort gereden?
troi schreef:Vergeet ook de extra kosten niet. Je ontkomt niet aan heel wat kuurtjes ventipulmin, een inhaler en kuren cortico’s zo op zijn tijd. Om over de supplementen bij wijze van onderhoud nog maar niet te spreken.
Jasmijn159 schreef:troi schreef:Vergeet ook de extra kosten niet. Je ontkomt niet aan heel wat kuurtjes ventipulmin, een inhaler en kuren cortico’s zo op zijn tijd. Om over de supplementen bij wijze van onderhoud nog maar niet te spreken.
Met goed management is vaak niet zo veel behandeling meer nodig. Maar goed management moet wel mogelijk zijn op jouw stal.
Faniek schreef:Uiteraard had ik achteraf zoiets had ik nou maar wel een klinische keuring gedaan, al betwijfel ik of de mogelijkheid er toe was. Van de verkoper moest ze met spoed weg wegens problemen samen met het andere paard. Een leuke bomproof reactiepony vinden waarmee je alleen op buitenrit kan kijk ik al even naar, maar elke keer zijn ze zo weer weg. Ik had een goede klik en heb zelf zo goed mogelijk nagekeken, iemand mee laten kijken en vragen gesteld. Gezegd dat ik haar recreatief in de bossen wil rijden en samen wil genieten.
Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 0 bezoekers