Ik zou graag jullie adviezen willen weten over mijn paard.
Mijn paard loopt namelijk al maanden niet fijn. Ze leek een beetje stijf/kort te lopen Ze heeft vorig jaar ook dat wel eens meerdere keren gehad en dit was dan over na een paar dagen, het leek en lijkt van achter te komen/schouder maar ik weet niet precies wat.
Begin april dit jaar was dit weer zo dit merkte ik met longeren daarna heb ik bijna niks meer met haar gedaan, wel regelmatig in de molen en af en toe gelongeerd om te kijken hoe ze liep. Na 2,5 maand ben ik haar weer echt vaker gaan longeren en begon ze beter door haar lijf te lopen omdat ze zelf ook aan de longe naar beneden wou lopen over haar rug. Toen ben ik er opgegaan en heb ik in 1,5 week 4x gereden daarna liep ze weer niet lekker. Dit was ook een paar dagen zo en daarna was het weer over, tot aan nu is het elke keer wel/niet.
Graag zou ik adviezen willen of ervaringen, moeten we haar na laten kijken door de osteopaat? Of naar de dierenarts gaan en wat moeten we dan laten onderzoeken? Ze is wel is eerder door de osteopaat behandeld hier kwam toen niet heel veel uit.
We vinden het nu echt te lang duren en willen dus graag dat we haar kunnen helpen

Alvast bedankt