mijn paard kan geen bit meer hebben in haar mond, hoe kan dat en moet ik de dierenarts er naar laten kijken, het irriteert haar duidelijk, en ik maak mij beetje zorgen
Met zo weinig informatie is het moeilijk zeggen, maar het eerste waar ik dan aan denk is de tanden. Wanneer is er voor het laatst een tandarts bij geweest?
''You never quit on your music. No matter what happens. Because anytime something bad happens to you, it's the one place you can escape to and let it go.''
mijn paard kan geen bit meer hebben in haar mond, hoe kan dat en moet ik de dierenarts er naar laten kijken, het irriteert haar duidelijk, en ik maak mij beetje zorgen
Als je duidelijk een geïrriteerd paard ziet zou ik zeker even een dierenarts bellen voor advies. Die kan je heel vlug de weg wijzen Bellen kost meestal niets en heb je gelijk antwoord Sterkte
&if=1 zet dit achter een url en zie alleen de foto's in een topic.
Spoiler: nieuwsgierige, kijk maar eens in mijn profiel
Eerst even de tandarts/dierenarts laten kijken. Mocht er niks te vinden zijn dan kan een ervaren iemand kijken of het bit en het hoofdstel goed passen. Soms kunnen paarden niet tegen een bepaald materiaal en werkt een ander bit juist wel goed.
"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"