Pandora2 schreef:Waarom staan die ponies nog steeds in deze '' kliniek '' ? Welke is dat ?
neetoch schreef:Even voor de duidelijkheid: je werkt zelf op diezelfde kliniek maar een andere locatie? Als dit idd het geval is waarom haal je ze dan niet per direct naar eigen locatie, zodat je er wel goed zicht op kan houden?
Autumnn schreef:Wat zegt de kliniek als je deze punten aangeeft?
Caaatje schreef:neetoch schreef:Even voor de duidelijkheid: je werkt zelf op diezelfde kliniek maar een andere locatie? Als dit idd het geval is waarom haal je ze dan niet per direct naar eigen locatie, zodat je er wel goed zicht op kan houden?
Nee ik begeleid vakanties dus ben vijf/zeven dagen weg. Verlof nemen is heel moeilijk aangezien er momenteel geen vervanging is. indien ik maandag equitom kan bellen en ze plek hebben haal ik ze onmiddellijk weg en vertrek ik iets later.
Gini schreef:Caaatje schreef:
Nee ik begeleid vakanties dus ben vijf/zeven dagen weg. Verlof nemen is heel moeilijk aangezien er momenteel geen vervanging is. indien ik maandag equitom kan bellen en ze plek hebben haal ik ze onmiddellijk weg en vertrek ik iets later.
Ik zou inderdaad naar Tom gaan. Je betaalt ervoor, maar dan heb je ook wat.
Gebruikers op dit forum: __Martine__, linoleum, Nietsmar, TurboDi en 9 bezoekers