MairiMacBran schreef:Onze shet heeft zijn knie steevast op slot als hij niet elke dag aan het werk gezet wordt. Ook met meer dan 12 uur per dag vrije beweging. Hij heeft het dermate erg dat zijn hele been achter hem aansleept dan. Enige wat helpt is hem in de wei zetten en laten lopen, dan is het na een uur of wat over.
Ik laat hem wel altijd binnendoor zetten maar ik heb niet het idee dat het enorm veel resultaat geeft.
Hij heeft het echter alleen als hij ‘s ochtends van stal gehaald wordt, anders nooit.
Dit lijkt er wel wat op, maar in veel mindere mate.
MairiMacBran schreef:De 3 dierenartsen die ik erbij heb gehad, waaronder ook een ouwe rot, zeggen allemaal dat ze niet willen opereren tenzij er geen andere oplossing meer is. Grote kans op artrose onder andere.
kimmie1 schreef:MairiMacBran schreef:De 3 dierenartsen die ik erbij heb gehad, waaronder ook een ouwe rot, zeggen allemaal dat ze niet willen opereren tenzij er geen andere oplossing meer is. Grote kans op artrose onder andere.
Precies de reden waarom mijne er nog niet aan geopereerd is. Die is meerdere malen ingesneden in de banden, ingespoten, anabolen gehad, Aquatherapie en noem t maar niet op en niets helpt afdoende.
Ben wel benieuwd hoe het zit met het 'buitenom' bekappen. Kun je uitleggen waarom dit beter werkt als binnendoor Bigone?
Gebruikers op dit forum: 996981, Afanaisa91, Bo_Y, Bytespider, ChristaMoor, DieL_Zor, egnie, ilora, lianne125, prugelpiet, Tango1979 en 19 bezoekers