Heeft iemand telefoonnummer van Bert van Middendorp?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Horseloverl

Heeft iemand telefoonnummer van Bert van Middendorp?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-20 08:27

Voor een veulen zijn wij op zoek naar Bert van middendorp (Garderen) zijn telefoonnummer. Is er iemand die ons kan helpen?

pillow

Re: Heeft iemand telefoonnummer van Bert van Middendorp?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 08:47

de telefoongids? google?

Horseloverl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-20 10:22

pillow schreef:
de telefoongids? google?

Niks te vinden

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 14:40

Voorheen deed hij op vrijdagmorgen vanaf 7 uur (tot 10 uur) consulten. Je kunt dan zonder een afspraak maken naar zijn woonhuis in Garderen gaan. mss helpt dat?

Ik heb je zijn nummers via pb doorgegeven.

Lor1

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:51

Sim schreef:
Voorheen deed hij op vrijdagmorgen vanaf 7 uur (tot 10 uur) consulten. Je kunt dan zonder een afspraak maken naar zijn woonhuis in Garderen gaan. mss helpt dat?

hi Sim, voor een ziek paard ben ik via-via getipt over Bert. Weet je toevallig of hij nogsteeds dit werk doet? En/of zou je zijn telefoonnr ook met mij wil delen via PB? alvast bedankt voor je reactie :)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:01

Lor1 schreef:
Sim schreef:

hi Sim, voor een ziek paard ben ik via-via getipt over Bert. Weet je toevallig of hij nogsteeds dit werk doet? En/of zou je zijn telefoonnr ook met mij wil delen via PB? alvast bedankt voor je reactie :)

Hi, ik heb geen idee of hij nog praktiseert op het moment. Zal zn nummer even opsnorren en per pb sturen.