Heeft iemand ervaring met zonnebrand op de benen in combinatie met roest in het gras? Is het mogelijk dat de roest de verbranding veroorzaakt en/of versterkt?
Bedankt penotti, heb daar nog nooit eerder van gehoord. Sorry ts, daar dus geen ervaring mee. Wel met dauw en bepaald onkruid dat zonnebrand versterkt (tot brandblazen en korsten tot gevolg).
Don't marry into an absolute idea. Then if it doesn't work out you can change it. If you are locked into something it limits your learning ability and we can stop thinking. Mark Rashid
Wat is dat? Nog nooit van gehoord. Is dat een zusje van St. jacobskruid toevallig?
Nee, mijn tablet met autocorrectie
Klaver
Don't marry into an absolute idea. Then if it doesn't work out you can change it. If you are locked into something it limits your learning ability and we can stop thinking. Mark Rashid
Weet niet of het 't roest is of de vochtigere nachten en dus meer nattere voeten en neuzen. Maar herken het wel, mijne verbrand sept/okt eerder en naarder dan de hele zomer. Ik zou de plantjes ook in de gaten. Klaver staat idd bekend om licht gevoeligheid te veroorzaken en zo nog een paar die ik nu even niet in m'n hoofd heb.