Healy ( resonantie)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Earth

Berichten: 7927
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-20 19:59

Nirvana_ schreef:
Hier tot op heden positieve reacties gezien door de Healy bij zowel mens als paard, voor pijnbestrijding en vage kreupelheid. Ik denk dat er veel werkt wat regulier niet aantoonbaar is, maar dat het vooral samen gebruikt moet worden en ter ondersteuning van elkaar. Niet of-of. Dat vind ik vooral eng aan die "doe-het-zelf" middelen.

Maargoed, zowel paard als mens heb ik ervan op zien knappen, iig tijdelijk. Ben benieuwd wat het over een tijdje gaat doen :)

Je koppelt het apparaatje via Bluetooth aan je telefoon, waarna je het programma kiest (bijv spijsvertering, botten en gewrichten, weet ik het) en ziet hoe het programma verloopt. De duurste, de Resonance, kan ook analyseren welke programma's het beste zouden zijn

Hoe doet ie dat dan? Kun je mij dat uitleggen? Ik ga het voor dat geld in ieder geval niet proberen ;)

boemel

Berichten: 8428
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-20 20:18

Suzanne F. schreef:
Op afstand zelfs? Dus je kan op afstand stralingen verzenden naar iemand anders? En dat ding weet precies wat daar nodig is?


Toevallig bood iemand mij op FB aan mijn paard hiermee op afstand te behandelen.

"Prima" dacht ik. Toeval of niet, maar
Mn paard reageert helemaal niet leuk meer.
Wil steeds weglopen en is schrikkerig, terwijl t normaal mijn grote knuffelbeer is.

Nu kwam er ook een hele analyse uit. Ik snapte er helemaal niks van, maar t leek alsof mijn paard eigenlijk last heeft van alles. Na wat overleg, kreeg ik door dat t waarschijnlijk trauma is en dat ik t beste zelf zo'n apparaat kan aanschaffen om haar te behandelen.

Ach, daar wou ik best aan om het te proberen. Ben zelf namelijk ook niet de gezondste en soms moet je wat proberen hè.
Toen ik de prijzen zag, was ik spontaan genezen :(

Muze
Berichten: 5287
Geregistreerd: 24-04-20

Re: Healy ( resonantie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-20 20:22

Nou, inderdaad. Ik ga t niet proberen.
Voor mij klinkt het echt als oplichting

Nirvana_

Berichten: 3203
Geregistreerd: 23-01-09
Woonplaats: Arnhem

Re: Healy ( resonantie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-20 20:46

Wij hebben het uitgeprobeerd door een vriendin/kennis. Op afstand ken ik niet though! Voor zover ik weet moet het apparaatje dichtbij het dier zijn om de frequenties van dat dier op te kunnen meten.

Tja, hoe het werkt, ik zit niet in de materie :') Van wat ik heb begrepen meet het frequenties en past de healy de frequentie van dat onderdeel aan zodat een eventuele blokkade wordt weggenomen of de frequentie weer terug naar normaal gaat.

Ik moet zeggen, juist omdat het met een apparaatje werkt en een app waarop je kan zien wat er gebeurt, voelt het voor mij wel tastbaarder dan een hoop andere alternatieve methodes :P

Earth

Berichten: 7927
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Re: Healy ( resonantie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-20 21:04

Maar jij vind het niet vreemd dat er zo weinig mensen zijn die 'm gebruiken? Dat het niet omarmd wordt door de reguliere zorg? Dat het onwijs duur is? Dat de website er te gelikt uit ziet? Dat er een pyramid systeem achter zit?

powerhorse2

Berichten: 192
Geregistreerd: 22-01-16

Re: Healy ( resonantie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-20 21:37

Het is overigens niks zeverigs ofzo want de techniek is gebaseerd op die van Albert Einstein en Tesla die hebben het uitgevonden en is inmiddels als klasse2A medisch gekwalificeerd in Duitsland
het heeft al veel dieren en mensen en ook paarden ver gebracht

powerhorse2

Berichten: 192
Geregistreerd: 22-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-20 21:41

Het is verder dan Timewaver en verklaarbaar tja verklaar maar eens hoe je met Amerika of Brazilie kunt bellen e je tv kunt bedien met de afsta bediening als je zo gaat zoeken dan mag je nog heel veel gaan verklaren

Odysseus

Berichten: 22479
Geregistreerd: 15-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-20 22:23

powerhorse2 schreef:
Het is verder dan Timewaver en verklaarbaar tja verklaar maar eens hoe je met Amerika of Brazilie kunt bellen e je tv kunt bedien met de afsta bediening als je zo gaat zoeken dan mag je nog heel veel gaan verklaren



Wow. Jij vergelijkt prima uitlegbare, bewijsbare en uitvoerbare technologieën met een hocus pocus product wat absoluut niets te maken heeft met Albert Einstein en Tesla?

Ik vroeg me altijd af wie de mensen waren die hierin konden stinken maar nu snap ik het.

Nirvana_

Berichten: 3203
Geregistreerd: 23-01-09
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 00:04

Earth schreef:
Maar jij vind het niet vreemd dat er zo weinig mensen zijn die 'm gebruiken? Dat het niet omarmd wordt door de reguliere zorg? Dat het onwijs duur is? Dat de website er te gelikt uit ziet? Dat er een pyramid systeem achter zit?


Ik heb het idee dat het product pas sinds kort aan naamsbekendheid heeft gewonnen, en er nu zo'n stormloop op is dat ze veel langere levertijden hebben dan normaal.

Reguliere zorg is enorm star en loopt op onderdelen achter. Dus dat vind ik niet gek, nee. :P

Je laatste 3 vragen gaan over de business keuzes. Ja, die zijn piep en maken mij wantrouwig. Maar dat zegt niet direct iets over de kwaliteit of werking van het product.
(of juist wel, want zelfs ondanks die nadelen zijn er genoeg mensen die het aanschaffen)

Curieus
Berichten: 2
Geregistreerd: 04-10-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 13:18

Inderdaad, dat is ook één van bedenkingen, het toestel is zo opgezet dat écht iedereen diagnoses én 'advies' kan geven zonder enige vorm van verntwoordelijkheid.

Een dokter, kinesist enz. hebben allemaal studies gedaan voor verzorging enz.
Dit apparaat kan zonder enige 'validatie' van de overheid zomaar losweg gebruikt en 'mis'bruikt worden, is het naar dieren of mensen....

Als je naar de site van Biowave gaat bv.https://shop.biowave.com/pages/disclaimers
Zie je onderaan alle info over risico's, hoe te gebruiken en waarom enz.
En dit toestel werkt op dezelfde basis als de Healy, maar hier neemt de fabrikant wél de moeite om één en ander aan te geven aan de eindgebruikers, je kan dit zomaar op amazon kopen.

Op de Healy website is dit allemaal pure marketing met aleen een waarschuwing dat het toestel er is om pijn en andere zaken te behandelen.
Vind heel deze Healy aanpak maar heel raar...

DBiancaL
Berichten: 442
Geregistreerd: 04-07-06
Woonplaats: Landsmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 00:43

Ieder zijn mening ik had iig een hoop voor over om met mijn migraine aan de slag te gaan...
het klopt Van de prijs krijg je al migraine... maar het zal misschien placebo zijn... voor mij heeft het de zware migraine wel lichter gemaakt.
Ergens snap ik wel dat gebruikers niet reageren.
Door vele negativiteit... mij heeft het iig geholpen... hoe?! Geen idee boeit mij ook nie

Sizzle

Berichten: 35703
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 09:05

Inmiddels zijn meerdere overheden bezig met controle van dit bedrijf vanwege false claims, ze adverteren namelijk dat ze corona kunnen genezen.
Ze hebben geen geldig europees certificaat dat zo‘n claim kan ondersteunen.

Elisa2

Berichten: 37293
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 09:10

Muze schreef:
Af en toe kom ik het tegen op Facebook.
De Healy.
Ik snap niet hoe het werkt en twijfel ook of het überhaupt werkt maar vindt er nog niets over terug op bokt.

Zijn er hier gebruikers, ervaringen?
Vind er sowieso niet zoveel over terug..


Ik heb er zelf geen ervaring mee maar een kennis van mij zegt er fantastische resultaten mee te bereiken voor zowel haar eigen gezondheid als dat van haar paard die onverklaarbaar kreupel was. En inderdaad allerlei andere behandelingen kan ze nu uit sparen.

Als het niet zo enorm duur was had ik het best willen proberen, bioresonantie an sich heb ik ook wel goede ervaring mee maar hetzelfde probleem. (te duur)

Ik vind het fijn als mensen andere mensen echt beter willen maken ipv alleen maar geld te willen verdienen. Geldt voor zowel de alternatieve en reguliere sector.

boemel

Berichten: 8428
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Re: Healy ( resonantie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 09:37

Ik ben al een paar keer via Facebook benaderd door een wild vreemde met een healy omdat ze me een Healy wilden verkopen.

Dan gaan bij mij meteen de alarmbellen rinkelen.

Sizzle

Berichten: 35703
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Re: Healy ( resonantie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 09:39

Dat komt omdat het een piramide verkoop is.

boemel

Berichten: 8428
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 09:49

Sizzle schreef:
Dat komt omdat het een piramide verkoop is.


Dat geloof ik,maar ik hou hier niet van

Sizzle

Berichten: 35703
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Re: Healy ( resonantie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 09:55

Het mag ook niet.

Muze
Berichten: 5287
Geregistreerd: 24-04-20

Re: Healy ( resonantie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-21 11:46

Ik ook hoor. Zat zelf met een blessure en iemand die normaal op mijn Facebook heel stil is kwam ineens aanzetten met de Healy....
Zo vreselijk asociaal..

boemel

Berichten: 8428
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 11:57

Muze schreef:
Ik ook hoor. Zat zelf met een blessure en iemand die normaal op mijn Facebook heel stil is kwam ineens aanzetten met de Healy....
Zo vreselijk asociaal..


Ja, dat ja.

Earth

Berichten: 7927
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 12:10

Sizzle schreef:
Inmiddels zijn meerdere overheden bezig met controle van dit bedrijf vanwege false claims, ze adverteren namelijk dat ze corona kunnen genezen.
Ze hebben geen geldig europees certificaat dat zo‘n claim kan ondersteunen.


Dit vind ik zo misselijk he. :n Want ik kan me niet voorstellen dat er mensen achter zitten die daar daadwerkelijk in geloven, maar dat ze dit alleen maar doen om er geld mee te verdienen over de rug van kwetsbare mensen. Echt onvoorstelbaar.

Sizzle

Berichten: 35703
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Re: Healy ( resonantie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 12:44

Het is en blijft letterlijk gewoon een Tens pulse apparaat maar dan met een app erbij en wat kruidendruppeltjes
Daar kun je dan als gelover hoog en laag over springen maar dat is letterlijk wat ze aanbieden en zelf declareren bij de FDA.

Sim
Berichten: 31483
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 20:27

Sizzle schreef:
Inmiddels zijn meerdere overheden bezig met controle van dit bedrijf vanwege false claims, ze adverteren namelijk dat ze corona kunnen genezen.
Ze hebben geen geldig europees certificaat dat zo‘n claim kan ondersteunen.


Waar kan ik dat terugvinden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 20:57


Sizzle

Berichten: 35703
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 21:12

Sim schreef:
Sizzle schreef:
Inmiddels zijn meerdere overheden bezig met controle van dit bedrijf vanwege false claims, ze adverteren namelijk dat ze corona kunnen genezen.
Ze hebben geen geldig europees certificaat dat zo‘n claim kan ondersteunen.


Waar kan ik dat terugvinden?


Met mensen praten die daar werken

Sim
Berichten: 31483
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 22:01

Sizzle schreef:
Inmiddels zijn meerdere overheden bezig met controle van dit bedrijf vanwege false claims, ze adverteren namelijk dat ze corona kunnen genezen.
Ze hebben geen geldig europees certificaat dat zo‘n claim kan ondersteunen.


Waar kan ik dat terugvinden?
Citaat:
Met mensen praten die daar werken


Ken geen mensen die daar werken. En als ik ze al zou kennen, moet je nog maar afwachten of het waar is.
Begrijp mij niet verkeerd, ben ook sceptisch over het apparaat, maar zie wel graag ‘bewijs’ van ‘iets’.