Moderators: Dyonne, Coby, C_arola, Nicole288, balance, Sica, Neonlight
Antheman schreef:Muze schreef:Mag ik vragen welke jij hebt?
Ja, de Vet photizo
boemel schreef:Een bekende van mij heeft 'm ook. Zij is tevreden. Maar volgens mij is dit geen low laser, maar infrarood.
Ik twijfel nog een beetje om m aan te schaffen. Toch wel veel geld en tamelijk onbekend in Nederland.
Zijn er wellicht inmiddels meer ervaringen?
janderegelaa schreef:boemel schreef:Een bekende van mij heeft 'm ook. Zij is tevreden. Maar volgens mij is dit geen low laser, maar infrarood.
Ik twijfel nog een beetje om m aan te schaffen. Toch wel veel geld en tamelijk onbekend in Nederland.
De Photizo is een laser. De 2 middelste zijn laser diode’s en daaromheen zit LED.
jazza schreef:Als je op hun site kijkt, lijkt er wel verschil te zijn tussen de ‘human’ en ‘pet’ variant. Al is het maar omdat de voorgeprogrammeerde duur van de behandeling verschilt.
Weet iemand wat nu echt het onderscheid is en of je de behandelduur (en -sterkte) misschien zelf in kunt stellen?
jazza schreef:Als je op hun site kijkt, lijkt er wel verschil te zijn tussen de ‘human’ en ‘pet’ variant. Al is het maar omdat de voorgeprogrammeerde duur van de behandeling verschilt.
Weet iemand wat nu echt het onderscheid is en of je de behandelduur (en -sterkte) misschien zelf in kunt stellen?
Citaat:Een bekende van mij heeft 'm ook. Zij is tevreden. Maar volgens mij is dit geen low laser, maar infrarood.
Peetstap schreef:Citaat:Een bekende van mij heeft 'm ook. Zij is tevreden. Maar volgens mij is dit geen low laser, maar infrarood.
Kloot wat je zegt, het afgegeven licht valt volledig in het infrarood spectrum:
https://cdn.sick.com/media/content/hcb/ ... 908894.pdf
En om zichtbaar te maken dat ie aanstaat wat rood led lichtjes.
Wel leuk verdien model weer.
Lekker en nuttig voor de spierpijntjes, maar verder niet veel meer.
janderegelaa schreef:De kleur van licht bepaald niet of iets een laser is. De manier waarop dat licht geproduceerd is wel. Deze is 635nm en 850nm. De 635 zie je wel en en de 850 zie je niet. Maar er zijn ook lasers met blauw licht (455nm) Die zie je altijd. En is toch echt geen blauw lampje. En er zijn nog wel een paar kleuren die je gewoon kunt zien. De Photizo werkt goed maar bij twijfel zou ik gewoon de ervaringen van je mede-Bokkers afwachten.
En dat hij minder geschikt is voor de diepere gedeeltes is natuurlijk logisch. Dit is voor thuisgebruik en het moet wel veilig blijven. Voor diepere problemen is de High Power Laser.
Peetstap schreef:janderegelaa schreef:De kleur van licht bepaald niet of iets een laser is. De manier waarop dat licht geproduceerd is wel. Deze is 635nm en 850nm. De 635 zie je wel en en de 850 zie je niet. Maar er zijn ook lasers met blauw licht (455nm) Die zie je altijd. En is toch echt geen blauw lampje. En er zijn nog wel een paar kleuren die je gewoon kunt zien. De Photizo werkt goed maar bij twijfel zou ik gewoon de ervaringen van je mede-Bokkers afwachten.
En dat hij minder geschikt is voor de diepere gedeeltes is natuurlijk logisch. Dit is voor thuisgebruik en het moet wel veilig blijven. Voor diepere problemen is de High Power Laser.
Ja je kunt allemaal leuke kleurtjes maken en vele gradaties wit licht, met halogeen, led, cob, rgbwu leds, laserdiode's, gasontlading , etc, etc maar daar gaat het niet om....
De Photizo werkt toch met met Led's en geen laser diode's ?
Gebruik zelf bij spierpijnen naar tevredenheid dit type:
https://reclameblog.com/wp-content/uplo ... 00x201.png
Doet hetzelfde , en kost ca 75,-
Gebruikers op dit forum: E_C en 16 bezoekers