Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
missfalki schreef:Veel sterkte gewenst met deze zorgen die het geeft.
Als je op google revalidatie stallen intypt krijg je al meerdere opties met mogelijkheden.
Succes met zoeken en vinden en met het herstel van je paard.
Groet Karin.
eferiz schreef:missfalki schreef:Veel sterkte gewenst met deze zorgen die het geeft.
Als je op google revalidatie stallen intypt krijg je al meerdere opties met mogelijkheden.
Succes met zoeken en vinden en met het herstel van je paard.
Groet Karin.
Dank je wel! Ik heb er al meerdere gezien inderdaad, maar het is altijd fijn om ervaringen te horen.
oji schreef:Geen koliek operatie maar mijn paard moeten laten revalideren na een hele zware peesblessure. Ik heb mijn paard op Lelymare in Lelystad gezet. Echt geweldig goede ervaring. Supermooie grote buitenboxen waarbij de boxrustpaarden allemaal in hetzelfde rijtje staan. Er heerst een serene rust op stal.
Verder hebben ze daar ook een vitafloor box, waar je paard elke dag in kan, goed voor de doorbloeding van alle pezen, spieren en ook darmen als een paard langere tijd op boxrust moet. Zeer deskundig personeel en in nauw contact met diverse klinieken. Ze ontzorgen volledig en afhankelijk van de blessure maken ze een revalidatie schema op maat samen met jou en evt je dierenarts.
https://www.lelymarehorses.com/