Verdelers Equifyt Zuid-Holland

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Verdelers Equifyt Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 10:24

Goedemorgen bokkers,

Ik ben voornemens mijn paard Equifyt te gaan voeren en ben daarom op zoek naar verdelers in Zuid-Holland. Die zijn echter lastig te vinden. := Heb al behoorlijk wat gespeurd op internet en kwam in een oud topic (2012) tegen dat iemand het in Bleiswijk kon halen, helaas wordt het hier (naar wat ik gevonden heb) niet meer verkocht.

Mocht ik het nergens kunnen kopen, dan zal ik het bestellen, maar ophalen heeft voor mij de voorkeur. Weet iemand toevallig nog een adresje dat niet online staat, waar dit merk verkocht wordt? Ik zit in de buurt van Stompwijk. Welkoop in Zevenhuizen en Diervoeders in Zoetermeer heb ik al benaderd en die gaven aan het merk niet in te kopen.

Alvast bedankt!

Muze

Re: Verdelers Equifyt Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 09:00

Op de equifyt site kijken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 09:06

Dat was natuurlijk stap 1. :) Daar niets in de buurt gevonden. Maar er zijn ook kleinere bedrijfjes of particulieren die het verkopen en juist daar ben ik naar op zoek.

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 09:14

Ik denk dat je het al gevonden had maar Bleiswijk is Van der Weijden: https://www.veevoederhandel.nl/home.html Ik zie het inderdaad niet tussen de merken staan, maar misschien kan je voor de zekerheid nog bellen of ze het nog hebben of anders kunnen bestellen voor je. Ik weet dat ze voor een stalgenoot ook een bepaald voer speciaal bestellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 12:12

Bedankt voor je reactie! Ik heb ze gebeld en die verkopen het idd niet. Wel raadde ze Highstreet diervoeders aan, die bezorgen kosteloos in Zuid-Holland dus ik heb een zak besteld. *\o/*

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 14:43

Anoniem schreef:
Bedankt voor je reactie! Ik heb ze gebeld en die verkopen het idd niet. Wel raadde ze Highstreet diervoeders aan, die bezorgen kosteloos in Zuid-Holland dus ik heb een zak besteld. *\o/*

Oh fijn dat het uiteindelijk toch gelukt is!

viola

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 09:58