Pasconsult hoefschoenen in Limburg

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Schadows17

Pasconsult hoefschoenen in Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-20 09:39

Ik ben op zoek naar iemand die hoefschoenen kan komen passen in Zuid-Limburg op locatie.
Ik had al 2 personen gecontacteerd echter heeft de eerste 2 dagen voor consult afgezegd. Daarna moest ik dus weer op de volgende bekap beurt wachten omdat het advies meestal is om binnen 1 tot Max 2 weken na bekappen hoefschoenen aan te meten.
Nu leek ik iemand gevonden te hebben, maar die geeft juist advies om pas na 3 weken hoefschoenen te komen passen omdat ze anders niet kan inschatten hoe de hoef groeit (meer in de breedte of lengte). Hier heb ik echter een slecht gevoel over omdat op de sites van equischoen e.d. toch wel duidelijk staat dat ze vers bekapt moeten zijn. Voor mijn gevoel weet je anders toch niet hoe de hoef er na bekappen uitziet en zal de schoen dus gaan schuiven vlak na het bekappen....

Iemand ervaring met pasconsult aan huis voor hoefschoenen en bekend met personen die in het zuiden van ons land werken? Wil graag passende hoefschoenen zodat we lekker aan de wandel buiten kunnen.

Ninx

Re: Pasconsult hoefschoenen in Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 09:41

Heb je vervoer? Of kun je dat regelen? Dan zou je eenmalig naar Hoof wear kunnen gaan, van Klaas Feuth, hij kan je dan wel schoenen adviseren.
Met goede foto's en heel secuur meten kan dat ook wel online, maar echt proberen is uiteraard wel fijner.

Schadows17

Re: Pasconsult hoefschoenen in Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-20 12:49

Nee het gaat helaas alleen op locatie :).