Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Skippy01 schreef:Sommige paarden zijn geen brok-eters en/ of moeten het echt leren eten. Eet ze slobber? Dan zou je een slobber van bijv grasbrok kunnen maken en de vitaminekorrel erdoor mengen. Of luzerne of een ruwvoermix met vitaminebrok erdoor gemengd? Beetje geraspte wortel of appel over de vitaminebrok heen wil ook wel eens helpen.
Lori schreef:Ik neem aan dat je de tanden al bekeken hebt en ze geen maagzweren heeft? Dit kunnen namelijk ook verklaringen zijn van slecht brok eten.
Hier vonden ze allemaal het proefstaaltje pavo vital toen lekker en vitalbix ging er ook bij allemaal goed in. Marstall force ging er bij sommige niet met veel enthousiasme in en geef nu vs200 balancer maar die staat er ook om bekend dat ze 'm niet allemaal lusten (hier wel).
Vrijbuiter34 schreef:Mijn zeer kieskeurige eter voer ik afwisselend Je Paard Gezond en Fit Balancer Plus Pro, Oerbalans, nutrimash met losse supplementen (eiwit/amino/magnesium/vitamine E)en Vitalbix Daily Complete. Deze producten zijn allemaal laag in suikers en meest troepvrij. Zodra hij 'lastig' begint te doen stap ik over naar een ander product en zo hou ik het afwisselend voor hem. Nadeel is dat ik allerlei zakken heb staan, het is net een mens..iedere dag wat anders
Lori schreef:Ik neem aan dat je de tanden al bekeken hebt en ze geen maagzweren heeft? Dit kunnen namelijk ook verklaringen zijn van slecht brok eten.
Hier vonden ze allemaal het proefstaaltje pavo vital toen lekker en vitalbix ging er ook bij allemaal goed in. Marstall force ging er bij sommige niet met veel enthousiasme in en geef nu vs200 balancer maar die staat er ook om bekend dat ze 'm niet allemaal lusten (hier wel).