Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
gohya schreef:Ik heb me paard weer goed gekregen met de Broei behandeling, kost weinig alleen veel tijd.
Paard had strek en buigpees door.Na 3 maanden kon ze alles weer.Dierenarts stond versteld,die zei dat het minimaal 1 jaar zou duren,en dan nog was de vraag óf ze dan weer goed was.
Een kennis van me heeft hetzelfde gehad met haar pony,is ook weer helemaal goed gekomen.
gohya schreef:@Mizora het is een oude behandeling,sommige dierenartsen kennen hem.
Je hebt er bij nodig: plastic pedaalemmerzakken op rol, watten op rol\aan elkaar, bandage, stromend water, en tijd.
Ik wil het wel hier neer zetten als er intresse is?
Het hielp echt,maar wil niet zeggen dat het bij álles en élk paard helpt.
CRos95 schreef:Hier helaas een minder goede ervaring met een tussenpeesblessure. Het kan goedkomen, maar het kan ook de verkeerde kant op gaan. Bij mijn paard was helaas dat tweede het geval.
The_Cat schreef:Ja, dat kan dus zekerBedankt alvast voor de reacties. Met de reactie hierboven ben ik alvast blij om te weten dat ondanks leeftijd het ook gewoon netjes al kan genezen! Daar ben ik al blij om
gohya schreef:@Mizora het is een oude behandeling,sommige dierenartsen kennen hem.
Je hebt er bij nodig: plastic pedaalemmerzakken op rol, watten op rol\aan elkaar, bandage, stromend water, en tijd.
Ik wil het wel hier neer zetten als er intresse is?
Het hielp echt,maar wil niet zeggen dat het bij álles en élk paard helpt.