Dikkere knie

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Amybruy1

Dikkere knie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-20 22:09

Hey allemaal, ik zou binnenkort een paardje willen gaan kopen van een bekende fokkerij. Maar het viel le opeens op na het herbekijken van de filmpjes, dat 1 knie dikker was dan de andere. Kan dit gewoon een extra botje zijn? De fokker heeft al papieren van de keuring laten zien en alles was inorde. Ben ook al 3 keer gaan testen en liep nooit mank. Kan dit gewoon een extra botje zijn en is dit erg ?

Emj_23

Re: Dikkere knie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 22:12

Een extra botje.... dat lijkt mij erg onwaarschijnlijk. Ik zou in ieder geval niets kopen met extra botten in knieën. Of bedoel je dat er een botsplinter (of zoiets is)

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 22:14

Wat bedoel jij met de knie?
En is het voor of achter. Extra botje is onzin...

Ja..losgekomen botje misschien... En dat heet dan gewoon OCD. Kortom: als je echt wil kopen, dan eerst maar eens zelf opnieuw volledig laten keuren..

Amybruy1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-20 22:16

Punz schreef:
Wat bedoel jij met de knie?
En is het voor of achter. Extra botje is onzin...

Ja..losgekomen botje misschien... En dat heet dan gewoon OCD. Kortom: als je echt wil kopen, dan eerst maar eens zelf opnieuw volledig laten keuren..

Het is vooraan maar heeft er nooit last van gehad. En ja zal haar inderdaad best volledig weer opnieuw laten keuren

Miray

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 22:27

Soms wil een filmpje wel eens vertekend beeld. Heeft hij papieren van klinische of ook röntgenologische keuring? Anders is dat zinvol om te doen. Ze kan er misschien nu geen last van hebben, maar wie weet in de toekomst wel.

Amybruy1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-20 01:25

[quote="Amybruy1"]Hey allemaal, ik zou binnenkort een paardje willen gaan kopen van een bekende fokkerij. Maar het viel le opeens op na het herbekijken van de filmpjes, dat 1 knie dikker was dan de andere. Kan dit gewoon een extra botje zijn? De fokker heeft al papieren van de keuring laten zien en alles was inorde. Ben ook al 3 keer gaan testen en liep nooit mank. Ik heb het naar mijn dierenarts gestuurd en zij dacht aan gallen. Hebben jullie daar ervaring mee?

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 12:16

Zou zelf een DA laten kijken dmv een scan of rontgen. Alleen dan weet je het zeker.