Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
LindyH schreef:Ik had hem gezien in een Facebookgroep over kippen. Ze gingen daar compleet over de zeik.
Ik vind het geweldig dat iemand dit heeft weten vast te leggen. Een zeer boeiend fenomeen.
En ik moet stiekem ook wel lachen. Gewoon hap! Kuikentje weg. Zo droog, dat paard.
Edit: Wat is dat toch met mij en het eten van kuikentjes...
Telpeva schreef:Wat bizar!! Ben benieuwd wat de reden is, al gaan we er denk ik niet achter komenzou het paard niet door hebben gehad dat het een levend dier was? Zou hij het later uitspugen, want het moet toch ook anders smaken?
LindyH schreef:Ik had hem gezien in een Facebookgroep over kippen. Ze gingen daar compleet over de zeik.
Ik vind het geweldig dat iemand dit heeft weten vast te leggen. Een zeer boeiend fenomeen.
En ik moet stiekem ook wel lachen. Gewoon hap! Kuikentje weg. Zo droog, dat paard.
Hij kauwt hem in mootjes!
Telpeva schreef:Wat bizar!! Ben benieuwd wat de reden is, al gaan we er denk ik niet achter komenzou het paard niet door hebben gehad dat het een levend dier was? Zou hij het later uitspugen, want het moet toch ook anders smaken?
Femke_Tweety schreef:LindyH schreef:Ik had hem gezien in een Facebookgroep over kippen. Ze gingen daar compleet over de zeik.
Zeg dat maar niet in dit topic![]()
![]()
[VT] Kipfilet in blik - waar te koop?
Edit:
Ah wacht, nu zie ik wie het neerzet.
Ik zeg niets...![]()
LindyH schreef:Femke_Tweety schreef:
Zeg dat maar niet in dit topic![]()
![]()
[VT] Kipfilet in blik - waar te koop?
Edit:
Ah wacht, nu zie ik wie het neerzet.
Ik zeg niets...![]()
En mijn paard heet Nugget en die van jou Tweety zie ik. Je verzint het niet.
belle_boef schreef:MyWishMax schreef:Er is toch al een keer een topic geweest met zulke dingen? Wat voor vreselijke dingen paard en kunnen doen oid. Heel slecht, maar van schrik schiet je in de lach
Maar waarom is het dan vreselijk? Omdat je het niet gewend bent?
Haarbal schreef:Oh, dit topic is een goede reminder dat ik dat boek over vleesetende paarden nog wilde bestellen! Geen idee wat de titel ook al weer was, iemand een idee?