Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Desi_2409 schreef:Is hij goed ontwormd tegen spoelwormen?
RianneH schreef:Wat voor soort koliek was het? Gas, verstopping, zand?
ellepel schreef:ik heb je filmpje gezien, op mij komt het gewoon over alsof de buik wat leeg is.
maar ik denk eigenlijk dat je eter even contact op kunt nemen met je veearts.
en die even vragen hoe het nou zit.
trysteffy schreef:Toevallig vandaag een andere dierenarts van de zelfde kliniek op stal heb ik gevraagd of ie even kon kijken. en die kon dus zo zeggen wat het was en indd er zat veel mest in zijn zand. Moest een zandweg halen. En longeren ik daarop hij is net 2 daar kreeg ik als antwoord op dan heeft ie het alvast geleerd. Niet echt een uitleg waarom ik moest longeren.
trysteffy schreef:Toevallig vandaag een andere dierenarts van de zelfde kliniek op stal heb ik gevraagd of ie even kon kijken. en die kon dus zo zeggen wat het was en indd er zat veel mest in zijn zand. Moest een zandweg halen. En longeren ik daarop hij is net 2 daar kreeg ik als antwoord op dan heeft ie het alvast geleerd. Niet echt een uitleg waarom ik moest longeren.
pillow schreef:trysteffy schreef:Toevallig vandaag een andere dierenarts van de zelfde kliniek op stal heb ik gevraagd of ie even kon kijken. en die kon dus zo zeggen wat het was en indd er zat veel mest in zijn zand. Moest een zandweg halen. En longeren ik daarop hij is net 2 daar kreeg ik als antwoord op dan heeft ie het alvast geleerd. Niet echt een uitleg waarom ik moest longeren.
Ha ha ha Veel mest in zijn zand, Enne hoe haal je een zandweg, gewoon in de kofferbak?