Mijn paard heeft ook einschuss gehad en ik gebruik nu de Back on Track stalbeschermers op stal en die werken echt super. Mijn paard heeft er gelukkig niet een olifantsbeen aan over gehouden maar er blijft wel makkelijker vocht zitten rond de kogel. Zou inderdaad wel kunnen dat jouw paard eerst meer gebaat is bij compressiekousen omdat die natuurlijk een dikker been heeft. Ik zou zo niet durven zeggen of de stalbeschermers echt nuttig zijn bij serieuze olifantsbenen.
Heb je een foto? Ik ben wel benieuwd hoe het been eruit ziet.
Verder doe ik zo ongeveer maandelijks de MLD therapeute laten langskomen zolang ze nog in de herstelperiode zit, en ik onderhoud het zelf tussendoor met lymfepoetsen. Ons paard heeft ook nog een supplement gehad om de nieren te ondersteunen, maar afgelopen week bleek uit bloedonderzoek dat de nieren goed functioneren dus zijn we dit gaan afbouwen. Verder geef ik nog wel de Lymfino Mix van Paardenkruiden.nl maar nog te kort om daar wat over te zeggen.
Verder veel, heel veel stappen.. ik wens je veel sterkte, einschuss is echt zwaar klote.