Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Pandora2 schreef:Dat wordt een moeilijke![]()
Misschien het hooi eens laten testen op eiwitgehalte en het stro vervangen door vlas of schaafsel ?
hiluxfautras schreef:Nouvel schreef:Is het niet het stro?
zou dat dan niet uit die bloedanalyse moeten blijken ?
Pandora2 schreef:Schaafsel kan idd behandeld zijn waar ze op reageren.
Als het niet beter wordt, vlas is een natuurproduct. Daar zitten zeker weten geen producten op.
Wat bedoel je met hooi is redelijk droog ? Eiwitgehalte is echt niet te zien aan de buitenkant jammer genoeg. Daarvoor moet je echt laten testen.
DaisyDarling schreef:Ik zou ook het stro eruit halen. Vlas/hennep/rubbermatten erin en weekje wachten.
Hebben de andere paarden ook ergens last van? Wat voor onkruid staat er in je wei? Heb je toevallig houtwerk met creosoot waaraan geschuurd kan worden? Kan het met de grote hoeveelheid zon plotseling te maken hebben?
Memento schreef:Leest mee, hier in hetzelfde schuitje met een 3 jarige.
Heeft de laatste 3 weken er stralend bijgestaan.
Nu weer onder de uitslag en oogt ook moe.
Krijgt geen medicijnen trouwens.
Pandora2 schreef:Het zal zaak zijn om alles 1 voor 1 uit te sluiten denk ik zo.
Als ze vanaf volgende week op de wei gaan, ga je ook misschien verandering zien.
Als het eiwitbultjes zijn, krijgt ze er op het jonge gras waarschijnlijk nog veel meer.
hiluxfautras schreef:Pandora2 schreef:Het zal zaak zijn om alles 1 voor 1 uit te sluiten denk ik zo.
Als ze vanaf volgende week op de wei gaan, ga je ook misschien verandering zien.
Als het eiwitbultjes zijn, krijgt ze er op het jonge gras waarschijnlijk nog veel meer.
euh ik weet nie of er nog meer kunnen bij komen hoor ...