Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Hilary schreef:Zo op de foto vind ik de deken er niet te klein uitzien. Een maat groter is waarschijnlijk te groot, dan schuift de deken naar achteren en gaat dan juist trekken op de borst en voor de schoft.
Ik zou dan eerder kijken voor een oplossing waarbij de deken beter dicht blijft zitten, zodat je die extra singel niet nodig hebt.
MirandaFuego schreef:Mijn vorige paard had een drukplek gekregen van zo'n bh, dat is ook zo'n elastiek ding.
Dit lijkt er precies op, hij had het ook op de schoft.
Je kan dan beter aan de bovenkant iets omheen doen, stuk schuim ofzo.
RianneH schreef:Maar wat krijgt ze los, de buiksingels? Dan kan je ervoor kiezen een extra rubbertje ertussen te zetten misschien?
Een grotere deken gaat het ook niet oplossen, daar zou ik niet in investeren. Bij groter heb je alleen maar meer kans dat de deken van voren gaat trekken. Ik denk dat je gevoel juist is, het lijkt door de extra singel te komen, ik zou dan eerder investeren in een deken waarbij de buiksingels goed blijven zitten, of juist los kunnen breken zoals bij Rambo.
Of zoals je aangeeft eerder, vanaf nu zonder deken
LWDaisy schreef:MirandaFuego schreef:Mijn vorige paard had een drukplek gekregen van zo'n bh, dat is ook zo'n elastiek ding.
Dit lijkt er precies op, hij had het ook op de schoft.
Je kan dan beter aan de bovenkant iets omheen doen, stuk schuim ofzo.
Ik denk wel dat mijn mama een stuk schuim in het deken zou kunnen naaien!
Ineke2 schreef:Je gebruikt een elastische extra dekensingel?
Zo ja, dan heb je je antwoord, echt niet meer doen voor een deken die dag en nacht op ligt.