Hij staat in een Hit Actief, dus beweegt gelukkig zelf. Verder heb ik wat gewandeld, maar ben er niet op gegaan. Ik heb hem gister even in de cirkel laten lopen om te filmen. In stap zie je niks. Draf en galop linksom ook niet, maar draf rechtsom vind ik hem niet regelmatig en galop rechtsom geeft protest en overkruiste galop.
Ik heb een paar draf filmpjes rechtsom en ben benieuwd wat jullie zien. Vanwege het coronavirus wordt behandelen wat ingewikkeld, want: geen spoedgeval. Dus ik ben nu vooral op zoek naar: waar doe ik goed aan? Wel bewegen, niet bewegen. En wandelen of juist er op en stappen. Ik twijfel enorm. Mentaal wordt hij van wandelen echt schijtvervelend na een paar dagen, dus vandaag er even op gezeten om te voelen hoe hij liep. Niet goed rechtsom, maar wel een enorm blij paard met een paar rondjes stap en een rondje draf. Heb er hooguit 10 min opgezeten en vooral gestapt, maar hij was echt heel blij en tevreden.
Daarnaast is hij in de kudde gewoon zichzelf. Beetje scharrelen, eten, klieren met zijn vrienden, gewoon wat hij normaal ook doet. Dat maakt het ook niet makkelijker

Hier de filmpjes. Ben benieuwd wat jullie zien en wat jullie advies is.