Ervaring Hippalgo Bodybuilder van Mijten

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Connaisseur

Ervaring Hippalgo Bodybuilder van Mijten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-20 20:05

Ik kan alleen maar oude topics vinden en ben benieuwd naar nieuwe ervaringen over dit product. Ik heb namelijk zeer mijn twijfels of spieropbouw mogelijk is door enkel brok zonder training.. alle supplementen hiervoor zijn goed aan de prijs en werken alleen met intensieve training. Dan zou een zak brok met relatief lage prijs toch een gouden uitkomst zijn als het zo makkelijk zou zijn? Is het niet gewoon een goede dikmaker en wordt dit verward met spier?

Al deze vragen omdat ik een paard heb wat in de winter moeilijk op gewicht blijft. Het zou mooi zijn als het helpt met extra spieropbouw naast intensieve training maar als het helpt om hem gewoon op gewicht te houden is dat het belangrijkste om bij te gaan voeren.

Heb al veel voor mijn paard geprobeerd allemaal met weinig tot geen resultaat maar wil dit toch nog gaan proberen. Evaringen zijn daarom zeer welkom!

zodiacje

Re: Ervaring Hippalgo Bodybuilder van Mijten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 22:59

Zo oud zijn de laatste topics toch niet? Het voer is niet veranderd alleen de naam dus je kan zeker nog info halen uit die topics.

Of er spier op kan komen van enkel eten en niet trainen? Als jij heel veel eieren eet maar niet traint krijg je ook geen biceps enkel en alleen door de eieren.

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 23:06

Ik voer het naar tevredenheid!
Ook mee begonnen om paard voornamelijk op gewicht te geven en tegelijkertijd wat voeding voor de spieren mee te geven.
Ik merk duidelijk verschil bij mijn paarden.
Kan alleen niet zeggen of het nu wel/niet super werkt voor de spiergroei. Daar voor is gewoonweg goede en voldoende training nodig. En dan groeien de spieren toch wel als je paard gezond is.

Connaisseur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-20 00:11

Dat is precies wat ik bedoel, als het werkt als dikmaker oke maar het product doet zich voor als spiermaker. Wat me zonder training onmogelijk lijkt. Mochten de ervaringen anders zijn hoor ik dat natuurlijk graag.

@pattypaard, merk je dat je paard er vlugger/scherper van wordt?

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 00:22

Het product zegt ook nergens dat je magisch spieropbouw krijgt als je het voert zonder training.
Het ondersteunt de spieropbouw naast je training.
Om spieren te kunnen kweken moet je wel wat hebben om te kunnen omzetten naar spieren.
Net als sporters extra eiwitten eten om hun spieropbouw te ondersteunen.
Gaan ze niet sporten maar wel veel eten ja dan komen ze aan.

Als je een dikmaker zoekt kun je bijv kijken naar Subli Seniores Priores, Equifyt Zupa.
Voor extra eiwitten met spieropbouw kan je dus idd eventueel bodybuilder daar naast bij voeren. Of Luzerne, is ook eiwit rijk.
In het topic over hippalgo bodybuilder kun je veel reviews en ervaringen lezen.
Laatst bijgewerkt door MelanieB op 18-03-20 00:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 00:28

Hier werkt luzerne (havens mix) perfect voor een schraal paard. Zowel voor op gewicht blijven als spieropbouw. Als supplement NAF M power of Synovium Myobuild als je dat écht een goede boost wil geven. Luzerne gaf in principe al genoeg effect!

Cheminee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 07:18

Ik voer het ook aan mijn paard.

Hij was mager en arm bespierd.. door het hoge vetgehalte kwam hij aan, en nu is het een reserve waar hij op teert en ondersteund in de training voor spieropbouw!

Ja nog steeds tevreden :Y)

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 08:23

Connaisseur schreef:
Dat is precies wat ik bedoel, als het werkt als dikmaker oke maar het product doet zich voor als spiermaker. Wat me zonder training onmogelijk lijkt. Mochten de ervaringen anders zijn hoor ik dat natuurlijk graag.

@pattypaard, merk je dat je paard er vlugger/scherper van wordt?

Nee gelukkig niet haha. Ze blijven er gewoon zichzelf onder.

Geen enkel product kan voor spieren zorgen zonder training.
Er zijn enkel producten die kunnen ondersteunen voor spieropbouw door de training.
Zal ook geen enkele leverancier zijn die zijn product op de markt zal zetten als op zichzelf staande spiermaker :)

Shalimar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 08:25

Ik geef mijn IR pony om op gewicht en goed bespierd te blijven oa sojaschroot (eiwit) en lijnzaadolie (vet) op advies van Utrecht. Werkt goed en niet duur, dus als dat bv in die brok zit, snap ik de prijs wel.

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 10:35

Ik voer het aan 4 paarden en ben zeer tevreden. Twee lopen op Z niveau en krijgen de maximale dosering, blijven nu mooi op gewicht en gebruiken de reserve voor extra spieropbouw.

Een ander paard is revaliderend na een gebroken heup, die krijgt minimaal, net voor dat extra's. Doet het top.

En de ander is een driejarige, die hebben met het ruiseizoen nog wel de neiging om wat schaal te zijn, dat is nu niets meer van te merken.

Ze krijgen wel allemaal onbeperkt voordroog en basisbrok bij.