Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Princesj schreef:Ik heb mijn merrie 1x laten behandelen door een osteopaat, dat was voor haar de eerste en waarschijnlijk laatste keer. Ik heb 3 maanden niet normaal met haar kunnen rijden, terwijl er voor en tijdens de behandeling geen noemenswaardige punten waren. Ook de osteopaat in kwestie neem ik het niet kwalijk, zij is een goede professional en behandelt mijn andere paarden wel. Enkel deze merrie wordt gewoon slecht van de behandeling.
Tancreda4 schreef:Princesj schreef:Ik heb mijn merrie 1x laten behandelen door een osteopaat, dat was voor haar de eerste en waarschijnlijk laatste keer. Ik heb 3 maanden niet normaal met haar kunnen rijden, terwijl er voor en tijdens de behandeling geen noemenswaardige punten waren. Ook de osteopaat in kwestie neem ik het niet kwalijk, zij is een goede professional en behandelt mijn andere paarden wel. Enkel deze merrie wordt gewoon slecht van de behandeling.
Vervelend zo'n negatieve ervaring. Heb je ook een idee waar het vandaan komt?
roekes schreef:Ik begrijp dat nooit dat het paard op rust gezet wordt na een behandeling van de ostheopaat. Ik moet/mag gelijk weer aan her werk met mn ponys na een behandeling.dit om te voorkomen dat ze zich weer vast gaan zetten