ik heb net dit forum ontdekt, wat ziet het er allemaal zo informatief uit!! Ik maak een schoolopdracht omtrent de kosten van operaties bij een paard. Zelf weet ik niet echt veel over de kosten en de meest voorkomende operaties, omdat ik zelf geen paard heb (ik zou er wel graag één willen).
Zouden jullie mij een overzicht kunnen geven over de meest voorkomende operaties en de kosten die daar gepaard bij gaan? Dit zou mij heel hard helpen bij het maken van mijn presentatie.
Paardenverzekeraars adverteren ook vaak met richtprijzen van operaties en dergelijke, daar zou je ook eens op de site of in de folder van kunnen kijken!
Oh wat spijtig, het is gewoon moeilijk om informatie te vinden op het internet. Bovendien antwoorden paardenklinieken meestal niet (heb nog maar 1 keer informatie gekregen).
Ik vraag mij dan af hoe ik wel aan deze informatie zou geraken als het zo moeilijk te vinden is op het internet. Waarom zouden jullie mij niet mogen helpen? Dit is toch ook een blog waar je nuttige info kunt halen?