Mijn paard is behoorlijk slap geworden na 2 maanden longeren en beetje vrij. Nu zijn we aan het opbouwen maar toch zie ik die slappigheid dit keer meer terug dan andere keren. Hij is helemaal los gemaakt door de osteopaat, hij was altijd al flexibel maar dit lijkt nu nog meer naar voren te komen.
Ik heb nu Naf M powe gekocht om hem te ondersteunen bij het sterker worden van zijn spieren, ik ben benieuwd naar jullie ervaring!
Ik heb 2 potten gegeven als extra ondersteuning. Zag goed resultaat.. alleen werd mijn merrie er behoorlijk druk van. Toen de potten op waren gestopt. Rust kwam ook weer terug
Ik vind het top spul, het heeft mijn paard na een zware koliek aanval echt geholpen maar ze worden er inderdaad een stuk pittiger van, doordat ik het nogal duur vond worden ben ik overgestapt op de Pavo Topsport.
Pistasche
Geplaatst: 10-02-20 14:39
Ik ben net begonnen sinds het weekend aan een pot NAF M power, gaf eerder de olie NAF M Fit, daar ben ik sowieso heel tevreden over. Ga ik na deze pot ook weer oppakken. Toevallig de pot nu met een goede aanbieding gekocht dus ben benieuwd. Nog nooit teleurgesteld door NAF supplementen dus verwacht geen tegenvallers!
Overigens ook hele goede resultaten met Luzerne en dan vooral de Havens Mix. Ik combineer de NAF supplementen met de luzerne en deze combi geeft precies het gewenste resultaat.