Luchtwegen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Xalyssaaxxx

Luchtwegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-20 21:36

Ik weet niet of het hier mag, maar mijn haflinger piept erg met haar longen tijdens het eten. Ook als ze door blijft eten zet het boven haar ogen erg op. Ik heb haar van alles geven. Einde van de zomer heeft ze een kuur NAF respirator 5 sterren gehad, omdat ze toen wel slijm in haar longen had. Helaas is dat gepiep en etc er nog. Ik heb van alles geprobeerd, heeft iemand misschien hier ervaring mee of een goede tip?

Amyyy

Re: Luchtwegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 21:37

Een topic aanmaken is genoeg, ik tem op je berichtje. Mods zullen je amdere topic verplaatsen naar de juiste plaats

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-20 09:00

Wat heb je geprobeerd dan? Welke medicatie is er verder nog gegeven, hoe lang. Wat voer je?

marije1109

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-20 09:03

DA laten luisteren, die kan beter bepalen of en in welke deel vd longen het zit. Laatste wat je wil is dat het chronisch wordt.

Xalyssaaxxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-20 11:00

troi schreef:
Wat heb je geprobeerd dan? Welke medicatie is er verder nog gegeven, hoe lang. Wat voer je?

Ik heb slowfeeders aangeschaft, om de dierenarts dacht dat het gewoon daar aan lag. Ook heeft ze een paar dagen lang antibiotica gekregen en er is onderzoek naar gedaan.
Verder voer ik lucerne, pavo 18, pony brok en als supplememten krijgt ze momenteel pavo vital, horsefitshop omega 3,6 en 9 en jodoresp, maar helaas heb ik na twee weken jodoresp nog geen resulaten gezien.