Ik heb heel internet al afgezocht, helaas zonder al te veel resultaat. Ik hoop dat hier iemand is die dezelfde ervaringen deelt of advies heeft....
De ellende is begonnen begin januari. Paardlief had wat bulten, niks erg toen. Is zowat op en af gegaan, dierenarts is hier echt al heel vaak bijgeweest. Evenals een andere dierenarts voor een 2e opinie. Beiden zeiden een allergische reactie. Paard heeft weerstandboosters gekregen, kruidenmix, antibiotica (had naast de allergische reactie nog een infectie opgelopen), cortisonen, bloedonderzoek laten doen en staat nu een week op hoge dosis levocetirizine (Xyzal). Wordt ook 2x per week gewassen met betadineshampoo. Allemaal in samenspraak met de dierenartsen uiteraard! Dit ging echt een week goed, maar vandaag zie ik weer bulten verschijnen.
Ik ben echt ten einde raad. Kliniek kan mij voorlopig niet helpen wegens mijn paard cortisonen gehad heeft en die de allergietesten beïnvloeden...
iemand ideeën waaraan hij allergisch kan zijn? Of wat ik nog kan doen? Dierenartsen weten het zelf even niet meer helaas

Paard staat enkel op bietenpulp en hooi, hooi heb ik uiteraard ookal veranderd maar helaas!
Alvast bedankt voor het meedenken!