Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Relaxed schreef:Ik kan het ook omdraaien, als je na de keuring al niet tevreden was, waarom bel je diezelfde DA dan nog een keer?
SwPck schreef:Helaas heb ik hier ook ervaring mee gehad, wel op een andere manier maar soortgelijk.
DA zou langskomen om te kijken naar een ontsteking. Ik had afgesproken met de telefoniste dat de mannelijke DA zou langs komen, omdat hij hier het meeste ervaring mee had.
De volgende dag kwam er een vrouw, wel aardig verder, ging kijken en wist niet of het nou wel of niet geopereerd moest worden. Dus gaf aan dat die andere mannelijke DA (die in eerste instantie zou komen!) langs moest komen, wat de volgende dag mogelijk was.
De volgende dag kwam de mannelijke DA, zei dat er niets geopereerd moest worden en als ik de medicatie zou blijven geven de ontsteking over zou gaan.
Alsnog hebben ze beide consults berekend terwijl ik aan 1 niks had en zelfs een ander zou krijgen.
Lang over en weer zitten mailen, uiteindelijk toch maar volledig betaald omdat ik er niet tegen kan om in de schuld te staan ergens, maar liever had ik ze geen cent over gemaakt.
Kuggur schreef:Blijf me erover verbazen, dit soort posts komen regelmatig langs: nee, betalen voor een geleverde dienst ( ook al ben je niet tevreden over de uitvoering ervan) is niet facultatief.