Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Humpiedumpie schreef:Zoek een natural balance smid / anatomisch bekapper.. Die kan je (in principe blootvoets) verder helpen..
Geryon schreef:Ik zou eens een second opinion vragen van een andere smid. Soms wordt er werkt geleverd door kliniel EN hoefsmid waarvan je denkt hebben die wel gestudeerd?!
Heb je foto's van de hoeven? Ben wel benieuwd!
Marije_1997 schreef:Gewoon advies van dierenarts en hoefsmid opvolgen en het tijd geven.
Gini schreef:Ik zou de nieuwe situatie en je twijfels voorleggen aan dierenarts en hoefsmid. Het kan zijn dat het huidige ijzer niet meer afdoende werkt en dan moet een nieuw behandeltraject ingezet worden.
franteir schreef:Humpiedumpie schreef:Zoek een natural balance smid / anatomisch bekapper.. Die kan je (in principe blootvoets) verder helpen..
Probleem is dat dit bij mij in de regio nog niet echt populair is waardoor ze niet echt te vinden zijn. Ik weet dat er in nederland veel meer mensen hier mee bezig zijn maar in mijn buurt voorlopig nog niemand gevonden
8nnemiek schreef:De foto’s zijn heel lastig te beoordelen, zo in het gras, maar ik zou zeker eens met een andere goede smid of natuurlijk bekapper overleggen.
Ik heb al heel wat slechtere hoeven zien verbeteren, ik zou wel verwachten dat een hoef als dit beter kan worden en ijzerloos kan functioneren.
Duhelo schreef:Maak eens goede hoeffoto's
Op het harde. Camera op hoogte van de hoef. Fotos van recht van voor en van opzij. Ook fotos van de onderkant (netjes recht vanboven genomen.
In welke regio zoek je precies?heb je ook de rontgenfotos?