Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
rommulus schreef:Dingen die dementerenden ook doen..
Bij haar zijn het vooral de humeurwisselingen (aardig extreem).
Het ene moment doen alsof ik dr iedere dag minimaal 3 a 4x in elkaar beuk (onbijt, middag avond en nacht nog even voor het slapen ofzo) en het andere moment staat ze vooraan te drammen met haar "eisen".
casperzazoe schreef:rommulus schreef:Dingen die dementerenden ook doen..
Bij haar zijn het vooral de humeurwisselingen (aardig extreem).
Het ene moment doen alsof ik dr iedere dag minimaal 3 a 4x in elkaar beuk (onbijt, middag avond en nacht nog even voor het slapen ofzo) en het andere moment staat ze vooraan te drammen met haar "eisen".
Dit herken ik. Ik heb een pony van 28 met Cushing, dus iets is er al mis in z'n koppie. Hij is nooit een knuffelpaard geweest op stal, altijd boos kijken maar verder rustig. Laatste tijd wil hij je wel eens pletten of omver lopen, kijkt alleen maar vuiler naar je etc. Erg weinig respect voor mijn personal space, je moet wel uit de weg voor m. Lijkt op een erg gefrustreerd / gevaarlijk paar maar er is niks veranderd in z'n leven en hij lijkt geen pijn te hebben. Ik vermoed hem ook van dementie maar dit zal nooit gediagnosticeerd worden door een DA.
casperzazoe schreef:rommulus schreef:Toch bijzonder dat meer mensen dit ervaren
Blij dat ik niet de enige ben.
En mijn shetter is verder aardig gezond ze is 2 week geleden nog gecontroleerd en eind 2018 nog gecontroleerd op ppid.
In een ruim jaar kan er veel veranderen hé, zeker bij een oud paard.