Eczeem?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Elke85

Eczeem?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-20 10:47

Sinds enkele weken heeft mijn anadlusier ruin last van eczeem.
Alhoewel ik hard aan het twijfelen ben of het eczeem is.

De DA heeft me zelf een product gegeven voor in te smeren (zelf gemaakt middeltje van hem) het lijkt geen resultaat te hebben.
Maandag komt de DA terug voor bloed en huid afnamen.
Heeft iemand dit ook mee gemaakt? Wat hebben jullie toen gedaan?

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Re: Eczeem?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 15:45

Hallo Elke85 en welkom op Bokt. Lijkt me een leuk paard wat je hebt. Wel vervelend dat hij last heeft van dit probleem. Over eczeem en andere huidproblemen weet ik helaas niet heel veel af. Ik denk wel dat er hier op Bokt genoeg mensen zijn die dat wel weten. Op [MD] Medisch zullen er vast genoeg ervaringsdeskundigen zijn met advies voor jou en je paard.

[WWW] Wie, wat, waar?, waar dit topic nu staat, is namelijk alleen bedoeld om je even voor te stellen of om vragen te stellen hoe Bokt werkt. Vervelend is wel dat je niet zelf je topics kunt verplaatsen. Om die reden heb ik al een modje gevraagd om dit even voor je te doen.

Ik hoop dat je snel een oplossing vindt voor jou en je paard, want voor hem lijkt me dit ook niet plezierig. Goed dat je hem wil te helpen hiermee!

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 10:45

Omdat dit topic gaat over Eczeem past dit beter op Medisch. Ik zal hem voor je verplaatsen :)

Elke85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-20 11:43

Ladybird schreef:
Omdat dit topic gaat over Eczeem past dit beter op Medisch. Ik zal hem voor je verplaatsen :)

Dank je ik ben hier nieuw en moet nog even uitdokteren hoe het werkt. Sorry:)