Zijn hier mensen die hun sobere paard op arm ruwvoer pavo topsport voeren? En dan dus voor de eiwitten en de vetten? Pony staat niet op gras, hoogstens zomers wat uurtjes ( en dan kan ik uiteraard minder topsport geven). Worden ze hier heet van? Ik geef verder alleen balancer en meestal iets van een extra als grasbrok en balancer.
Vanwege de eiwitten die ik mis in ons ruwvoer. En de vetten, aangezien hij geen gras eet. Maakt/ bouwt lastig spier op. Dat hebben de paarden bij “ ons” wat makkelijk, vanwege het arme ruwvoer.
Het is een topping waar je heel weinig van geeft. Ik zou dan denken aan een kwart schepje ofzo.
_Nelleke_
Geplaatst: 23-12-19 21:40
Maar dan is de hoeveelheid eiwit en vet die je voert toch ook verwaarloosbaar als je maar heel weinig voert? Volgens pavo dien je hier een kilo van te voeren per dag.
Kijk eens naar Pavo ease and excell. Deze zit ook hoog in eiwitten en vetten en heeft een laag suiker zetmeel gehalte. Ik voerde voorheen ook topsport bij maar mijn paard doet het beter op de ease and excell..
ellepel
Geplaatst: 23-12-19 21:45
ik heb het gegeven. 2 oude paarden die extra eiwit moeten. heb pavo topsport gegeven. subli atleet. sojaschroot . en geef nu hippalgo bodybuilder en dat bevalt hier het beste
Waarom bevalt die jou het beste? Ik geef nu Gemicroniseerd lijnzaad, Maar dat doet nog niet zoveel. Nu eben vakantie voor pony ivm operatie herstel van mij dus blijf dat wel doorvoeren maar daarna denk ik toch wat anders.
Hier liefhebber van de Subli Atleet als spieropbouw extraatje. Worden er niet heter van, eten het makkelijk en hoeft er weinig van te voeren.
ellepel
Geplaatst: 24-12-19 09:49
nou,ik zie dat mijn paarden het er beter op doen. op de subli atleet trouwens ook...alleen is die flink aan de prijs denk dat net de samenstelling van het product er voor zorgt dat ze net even wat ronder en gezonder zijn? humeur is prima, zit zat energie in. dus ja dan hou ik het hier maar op