Ervaring mijten hippalgo zero

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jairo

Ervaring mijten hippalgo zero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-19 22:47

Ik wil mijn paard graag graanvrij geven en had de Equifyt gegeven maar dat vind hij niet zo lekker en aangezien ze aanraden het een beetje nat te maken wordt dit na een tijd een papje.. aangezien hij het niet volledig wil eten blijft dit in zn voerbak liggen.

Ik heb een proefzak van 3 kg mijten hippalgo zero gehad en dat gaat vlotjes binne!!

Het is wel nog prijziger dan equifyt maar dat heb ik er zeker voor over als hij binnenkrijgt wat nodig is.

Wie heeft ervaring ermee en levert het voldoende energie voor een uur dressuren? En wat zijn de voedingsadvies waarden voor een paard van 500 kg? Dat vind ik nergens terug.

Alvast bedankt

Cheminee

Re: Ervaring mijten hippalgo zero

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 09:43

Je kan mijten gewoon bellen met al je vragen en ze geven je uitgebreid antwoord. Fijne mensen en nemen de tijd om je te helpen!

ninne1

Re: Ervaring mijten hippalgo zero

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 19:05

Ik heb de zero gevoerd. Heb eerst ook die van equifyt gegeven maar dat vond die van mij ook niet lekker. De zero gingen er vlot in maar na 2 zakken wilde ze deze ook niet meer. Verder deed ze het er prima op. Ik gaf het naast de Havens gastro.