Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tiffyy schreef:Hij is goedgekeurd bij aankoop en daarvoor is hij ook goedgekeurd door verschillende dierenartsen waarvan er twee dierenartsen tegen mij zeiden dat hij forse kissing spines zag op de foto's+nek artritis. De benodigde GKK certificaten zitten erbij dat hij is goedgekeurd. Hij is gebruikt voor de fokkerij en heeft in de sport gelopen. Hij is door de strengste keurings commissie gekomen en niet door minste goedgekeurd. Ik sta hierin met de mond vol tanden. Herstel is mogelijk en de opties hiervoor bespreken we gezammelijk door om tot een rendabel besluit te komen.
Tiffyy schreef:[....] waarvan er twee dierenartsen tegen mij zeiden dat hij forse kissing spines zag op de foto's+nek artritis.
Tiffyy schreef:Ik krijg een nare bijsmaak van je laatste zin alsof ik hier bewust voor gekozen heb. De veearts sprak over 350 euro per behandeling dus dat is nog te overbruggen. Ik ben inderdaad verliefd op hem, want ik heb hier jaren voor gespaard voor een master paard die achteraf niet goed blijkt te zijn. Ga nu een luchtje scheppen want ik barst in tranen uit.
Tiffyy schreef:Ik krijg een nare bijsmaak van je laatste zin alsof ik hier bewust voor gekozen heb. De veearts sprak over 350 euro per behandeling dus dat is nog te overbruggen. Ik ben inderdaad verliefd op hem, want ik heb hier jaren voor gespaard voor een master paard die achteraf niet goed blijkt te zijn. Ga nu een luchtje scheppen want ik barst in tranen uit.
Tiffyy schreef:Dat begrijp je verkeerd nadat het paard gekocht was incl goedgekeurd was door de veearts, zagen we later dat de rug niet in orde is. Ik ben opzoek naar vergelijkbare situaties met ervaringen. Afscheid nemen van hem zie ik niet zitten en ik begreep van de dierenartspraktijk dat hij met Cortizon vloeistof geen last krijgt van pijn. Het doel met hem is sportgericht rijden en het bos in. Als ik had geweten bij de aankoopkeuring dat hij dit mankeerde dan had ik hem niet gekocht en laten staan. Ik heb diverse deskundige erbij gehad en die zeiden ook dat ze niks aan hem zagen qua lopen etc.