Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
yakari123 schreef:Wij halen altijd iets op bij de veearts wat over de rug heen gaat. Volgens mij is het officieel voor kalveren, maar echt geen idee hoe het heet. Werkt super goed en je bent er in één keer van af.
yakari123 schreef:Wij halen altijd iets op bij de veearts wat over de rug heen gaat. Volgens mij is het officieel voor kalveren, maar echt geen idee hoe het heet. Werkt super goed en je bent er in één keer van af.
Woody2015 schreef:yakari123 schreef:Wij halen altijd iets op bij de veearts wat over de rug heen gaat. Volgens mij is het officieel voor kalveren, maar echt geen idee hoe het heet. Werkt super goed en je bent er in één keer van af.
Butox denkt ik, idd niet voor paarden maar werkt erop zeer goed. Alleen niet alle dierenartsen geven dit graag af omdat het niet goed gekeurd is voor gebruik op paarden.
janinedijk schreef:Misschien een beetje een random vraag; maar weet iemand hoe een paard luizen krijgt? Ik weet dat vooral oudere paarden en veulens hier vatbaarder voor zijn maar hoe komen de luizen bij deze paarden? Via andere paarden/beesten of uit bomen?