Alleen wordt het natuurlijk ook weer oud&nieuw

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
bigone schreef:Sederen moet je mee uitkijken , de rauwe randjes eraf prima maar niet zo erg dat ze alles meemaken maar niet kunnen reageren .
finalytrue schreef:Ik zit een beetje met mijn handen in het haar. Het zit namelijk zo; vorig jaar stond mijn paard Bo net een maand op zijn, toen nieuwe stal , en het oud & nieuw werd. In de jaren hiervoor stond hij altijd binnen met zijn kuddegenoten en ging het prima, dusook toen hem op stal gezet. Bij de buren een paar huizen verder van deze stal werd er carbid afgeschoten en waarschijnlijk is de combinatie van én een nieuwe stal en de herrie toen teveel voor hem geweest. Het heeft echt wel een paar maanden geduurd eer hij weer geland was. Inmiddels staat hij nu op een andere prachtige plek waar hij 24/7 buiten staat met zijn vriendin. Hij was hier direct op zijn plek en het gaat super met hem, dus happy horse, happy owner!
Alleen wordt het natuurlijk ook weer oud&nieuwIk heb hier wat navraag gedaan en het is hier de afgelopen jaren vrij rustig geweest wat dat betreft maar een paar kilometer verderop schieten ze ook carbid........ Ze staan buiten op 1 hectare en hebben beschikking over 2 grote weilanden en hun schuilstal vlakbij het huis. We denken er aan om de bak verlichting aan te zetten en ook die boven de schuilstal. Nu is mijn vraag aan jullie, ik wil hem graag ondersteunen met een supplement maar welke kan ik dan het beste nemen? Waarmee hebben jullie goede ervaringen? Zodat ik hem zo stressvrij-mogelijk door de jaarwisseling kan loodsen!