Ik kon nog niet echt een topic vinden hierover en in het algemene artrose topic kreeg ik ook weinig response, dus wellicht dat iemand van jullie ervaring hiermee heeft.
Ik heb een 8 jarige PRE ruin met artrose + synovitis en sesamoiditis in zijn rechter kogel voor (rontgen, echo, MRI gedaan). Hij is 1,5 week geleden ingespoten met ontstekingsremmers. Nu was het advies 2 weken 2x per dag maximaal 30 minuten wandelen aan de hand om het gewricht goed tot rust te laten komen. De injectie lijkt zeker te helpen, het vocht in de kogel is zichtbaar minder (danwel niet helemaal weg

Nu is het de vraag wat de vervolgsstappen gaan zijn. Dit gaat uiteraard allemaal in overleg met de behandeld DA, maar wellicht dat jullie nog nuttige ervaringen te delen hebben. Vrijdag krijgt hij ook aangepast beslag (siliconen zooltjes) en volgende week woensdag (6/11) komt de DA voor de vervolg behandeling.
Ik neig nu eerst naar een behandeling met PRP, omdat, eens de polyacrylamide ingespoten is dit niet meer uit het gewricht verdwijnt en deze therapie dus niet meer mogelijk is (van wat ik begrepen heb).
Alle ervaringen (artrose gerelateerd) met PRP en polyacrylamide gel zijn welkom!