Blijvende reflux na koliekoperatie

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

izzie

Blijvende reflux na koliekoperatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-19 20:42

Pfff....morgen gaan we inmiddels een week door een hel.
Maandagnacht is mijn haflinger met spoed onder het mes gemoeten vanwege verplaatsing en draaiing van de dikke darm.
Toen ze haar openmaakten was een stukje dikke darm al wat verkleurd maar toen ze deze weer goed legden kleurde deze meteen weer bij.
Ze heeft ongeveer 4 uur op tafel gelegen.
In eerste instantie leek alles goed te gaan maar woensdag bleek dat haar dunne darm niet goed aan de gang ging en dat de opening tussen maag en darm niet sloot.
Dus begonnen met leeghalen van de maag dmv een sonde. Woensdag en donderdag om de 4 uur, toen 6 uur en uiteindelijk 2 uur.
Gisterenavond nog maar 2 liter, toen is besloten haar weer langzaamaan kleine beetjes gras te geven. Dit is de hele dag goed gegaan maar nu toch weer 5 liter in de maag.
Ik ben de hoop een beetje te verliezen. Ieder goed bericht wordt weer vervolgd door slecht bericht.
Op echo is er overigens geen verklaring voor de reflux te vinden. De darmen werken en ook de opening sluit weer goed. Ze is heel energiek en wil graag eten.
Iemand hier ervaring mee? Ik ben vooral dringend op zoek naar succesverhalen, de pijp raakt een beetje leeg......

Chapeau2002

Re: Blijvende reflux na koliekoperatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 08:15

Jeetje wat een nachtmerrie is dat. Ik heb er geen ervaring mee maar wil je wel heel veel beterschap en sterkte toewensen. :(:)

lovelance

Re: Blijvende reflux na koliekoperatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 12:28

Wat vreselijk, heel veel sterkte en beterschap voor je merrie